مرجع خبری پرسپولیس : حتی خوشبین ترین افراد هم تصورش را نمی کردند که تیم ملی کشورمان برابر بحرین با 6 گل به پیروزی برسد.

 

اما در نهایت شبی خاطره انگیزه برای مردم ایران رقم خورد و البته پرسپولیس نمی توانست در این شب پر افتخار سهیم نباشد و غلامرضا رضایی با زدن آخرین گل، حسن ختامی تاریخی را برای شب فراموش نشدنی ایران رقم زد.

فکرش را می کردید که شش گل بزنید؟

 

 

هیچکس فکرش را نمی کرد. ما می دانستیم که برنده از زمین خارج خواهیم شد. با انگیزه و اطمینان خاصی وارد زمین شده بودیم و کاملا احساس می کردیم که نتیجه ای غیر از پیروزی را رقم نمی زنیم ولی اینکه شش گل بزنیم خودمان هم فکرش را نکرده بودیم.

 

حالا چه اتفاقی افتاد؟

بحث اول به تیم خود ما بر می گشت که با آمادگی کامل بدنی و روحی به میدان رفتیم و کاملا یکدست بودیم، البته آن اخراج زود هنگام بازیکن بحرین هم بی تاثیر نبود. البته گاهی 10 نفره شدن تیم ها باعث دردسر می شود و کار را سخت تر می کند، اما خوب کار کردن بچه ها باعث شد حریف فرصت عرض اندام پیدا نکند. کارهایی که آقای کی روش خواستند انجام شد و خدا را شکر زود به گل رسیدیم و این روند ادامه پیدا کرد تا مردم لذت ببرند.

 

بارها دیده ایم در چنین مواقعی بعد از چند گل، اشتهای تیم فروکش می کند؟

خدا را شکر همه چیز خوب پیش رفت. چنین روزهایی در فوتبال کم پیش می آید حالا اگر در این شرایط قرار گرفتی، نباید رحم کنی. همانطور که اگر دیگر تیم ها در مقابل شما چنین شرایطی پیدا کنند، رحم نمی کنند. تازه ما، کم هم گل زدیم و جا داشت بیشتر بزنیم.

 

درباره گل خودت بگو؟

وقتی در آن موقعیت قرار گرفتم، فقط فکرم این بود که توپ توی دروازه برود. خیلی خوشحال بودم چون بعد از جام ملت ها در چند بازی گل نزده بودم و انگیزه زیادی داشتم. دوست داشتم بعد از اینکه در پرسپولیس گل زدم، در تیم ملی هم طلسم را بشکنم و گل بزنم.

 

حالا پایت به گلزنی باز شده فکر می کنی ادامه پیدا کند؟

انشاءا… ادامه پیدا می کند. چه در پرسپولیس و چه در تیم ملی، دوست دارم در تمام بازی ها کمک کنم و نمی خواهم این روند متوقف شود.

 

در بازی های بعدی سهمیه پرسپولیس از دقایق بازی را افزایش می دهید؟

هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. واقعا بین بچه ها بحث پرسپولیس و استقلال نیست. مثلا در بازی با قطر، من و کریمی بودیم و مازیار هم آمد ولی در این بازی کریمی مصدوم بود و آقای کی روش هم ترجیح داد از میلاد به جای من استفاده کند. مهم این است که تیم خوبی داریم و یک رقابت سالم جریان دارد.

 

بعد از مدتی دوباره در تمرین پرسپولیس حاضر شدید، اوضاع تیم را برای بازی با مس چطور دیدید؟

شرایط تیم خیلی خوب بود. انگیزه بچه ها واقعا بالاست و همه آماده هستیم که با تمام قوا برای شکست مس به کرمان برویم.

 

این مدت غیبت روی شما تاثیر نمی گذارد؟

انشاءا… که اینطور نمی شود. در هفته های اول مشکل هماهنگی داشتیم ولی بعد از آن هماهنگی خوبی بوجود آمد و سعی کردیم این روند را ادامه بدهیم و برای بازی با مس و کسب یک پیروزی دیگر لحظه شماری می کنم.

 

بعد از بازی با صبا بعضی مطرح کردند که روز صبا نبود، حالا بازی با مس تعیین کننده است؟

همیشه اینطور است که وقتی می بریم هم، یک حرف هایی مطرح می شود. مثلا اینکه حریف ضعیف بود و چیزهای دیگر ولی صبا تیم قدرتمندی است اما نتوانستند برابر ما کاری بکنند. هیچ تیمی به حریفش باج نمی دهد، بویژه اگر این حریف، پرسپولیس باشد. ما اگر سعی کنیم در هر بازی یک اشتباه کمتر داشته باشیم آن وقت در اکثر دیدارها، همین نمایش را از پرسپولیس می بینید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)