پرسپولیس نیوز : مهاجم تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: بعد از ۴ سال به تیمی رفتم که همه به فکر کمک به یکدیگر و پیشرفت هستند.

غلامرضا رضایی   درباره جدایی‌اش از پرسپولیس و دریافت رضایتنامه از این تیم اظهار داشت: بالاخره پس از حرف و حدیث‌هایی که در میان بود بالاخره من رضایتنامه‌ام را از پرسپولیس گرفتم و الان می‌خواهم به تیمی بروم که 3 یا 4 سال پیش در این تیم بازی می‌کردم و خاطرات بسیار خوشی با این تیم داشتم.

وی افزود:‌ آخرین باری که برای فولاد بازی کردم به یک نیم فصل مربوط می‌شود که خاطرات بسیار خوبی برایم داشت که هیچ وقت آن را فراموش نمی‌کنم. حالا هم فولاد را انتخاب کردم تا خاطرات گذشته‌ام با تیم خوبی که بسته شده، باز هم تکرار شود.

رضایی تاکید کرد: فولاد خوشبختانه همان تیم حرفه‌ای گذشته است و به هیچ عنوان به حرفه‌ای‌گری این تیم دست نخورده است. من وقتی برای مذاکره آنجا رفتم واقعا متوجه شدم آنها مانند قبل و حتی پیشرفت هم کرده‌اند و این بسیار مهم بود.

وی افزود: ‌از همه مهم‌تر اینکه در فولاد همه به فکر کمک به یکدیگر و پیشرفت هستند تا یک مجموعه به هدفش برسد و به خواسته خود یعنی قهرمانی نزدیک‌تر شود. البته من دلیل اصلی‌ام چند موضوع بود که فولاد را انتخاب کردم که به نظرم بهترین تصمیم را گرفتم.

مهاجم سابق پرسپولیس تاکید کرد: ‌یکی از دلایلم که اصلی هم بود هواداران بودند که همیشه به من لطف داشتند، چه در پرسپولیس و چه موقعی که در تیم‌هایی دیگر به جز فولاد و یا خود فولاد توپ می‌زدم مرا حمایت کرده‌اند. واقعا هواداران خونگرم و بسیار فوتبال بلد دارد که من هم باید انتظارات آنها را برآورده کنم و به فولاد کمک کنم.

رضایی خاطرنشان کرد: مطمئن باشید باکمک بازیکنان خوب فولاد و انگیزه‌ای که به من می‌دهند به تیم ملی می‌رسم و یک جام جهانی خوب و رویایی در انتظارم است و جایگاهم را به دست می‌آورم. باور کنید اولین هدفم این است که فولاد سربلند باشد و با کمک بازیکنان خوب و آینده‌دار این تیم سپس به تیم ملی فکر می‌کنم تا جایم را پس بگیرم.

رضایی در پاسخ به سؤالی که آیا حضور در ترکیب اصلی فولاد برایش سخت نخواهد بود، گفت: رقابت را برای همین روزها گذاشته‌اند فولاد تیم خوب و جوانانی آینده‌دار دارند. من تمام سعی خودم را می‌کنم تا انشاءالله به خواسته فرکی که نیاز به تعریف و تمجید من ندارد جامه عمل بپوشانم. به نظرم امسال فولاد می‌تواند یک جام را کسب کند چون تیمی بسیار خوب و برای هر تیمی در نیم فصل او بدجوری دردسرساز شده است.

وی در پایان در پاسخ به سؤالی که چه زمانی به فولادی‌ها اضافه می‌شوی، گفت: ‌انشاءالله با اولین پرواز به کیش می‌روم تا به اردوی فولادی‌ها ملحق شوم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)