پرسپولیس نیوز : مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس که به نفت تهران پیوسته است، تأکید کرد که اگر در هفته اول به پرسپولیس گل بزند خوشحالی نخواهد کرد.

غلامرضا رضایی ابتدا در خصوص وضعیت نفت تهران گفت: تیم نفت نسبت به سال قبل تغییرات نسبتاً زیادی داشته و چند مهره کلیدی تیم ما جدا شده‌اند. البته این فصل یک تیم جوان و کاملاً با انگیزه داریم که طی هفته‌های اخیر تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته است. در این مدت چند بازی دوستانه هم برای هماهنگی بیشتر انجام دادیم و قرار است یک بازی دیگر هم انجام دهیم تا آماده شروع لیگ و بازی با پرسپولیس شویم.

وی در ادامه در مورد تقابل با پرسپولیس در هفته اول لیگ برتر اظهار داشت: تمام بازی‌های لیگ سخت است و فرقی ندارد در کدام هفته با کدام تیم بازی کنیم. با این حال فکر می‌کنم بازی با پرسپولیس خیلی سخت و البته مهم است و ما باید در اولین بازی نتیجه خوبی بگیریم که نفت تهران در ادامه روندی صعودی داشته باشد. امیدوارم از هفته اول استارت خوبی بزنیم هر چند که معتقدم بازی با تیم بزرگی مثل پرسپولیس خیلی سخت است.

رضایی در پاسخ به این سؤال که «اگر به پرسپولیس گل بزنی خوشحالی می‌کنی؟»، گفت: خیر، اگر گل بزنم به هیچ عنوان خوشحالی نخواهم کرد. پرسپولیس همیشه برای من قابل احترام است. زمانی که در پرسپولیس بودم نهایت تلاشم را برای موفقیت این تیم انجام دادم. الان هم بازیکن نفت هستم و تلاش می‌کنم در بازی با پرسپولیس بهترین عملکرد را داشته باشم. به هر حال این طبیعت فوتبال است که بازیکنان مقابل تیم‌های سابق خود قرار می‌گیرند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)