مرجع خبری پرسپولیس : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت : انتظارات از پرسپولیس زیاد است .

 

مدافع تیم پرسپولیس درخصوص بازی این تیم با استقلال اهواز در هفته دوم رقابت های لیگ برتر بدون حضور هواداران گفت: تمام امید پرسپولیس به هواداران است. 
 
شیث رضایی روز سه شنبه در گفت و گویی، خاطرنشان کرد: بازی سختی را در این هفته مقابل استقلال اهواز در پیش داریم ضمن آنکه هواداران هم در ورزشگاه حضور ندارند.
وی ادامه داد: تمام امید پرسپولیس به هوادارانش است و آنان پشتوانه بازیکنان و سایر عوامل تیم هستند و عدم حضور آنان در ورزشگاه کار ما را در دیدار با استقلال اهواز دشوار می سازد.
وی افزود: تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا با پیروزی مقابل استقلال اهواز بتوانیم هواداران را خشنود کرده و روند خوب تیمی پرسپولیس را در لیگ نهم ادامه دهیم.
رضایی گفت: در بازی با استقلال اهواز به چیزی جز پیروزی فکر نمی کنیم و همه تمرینات هم به صورت فشرده انجام می شود تا بازیکنان به شرایط مطلوب برای مسابقه دست یابند.

مدافع پرسپولیس با تاکید بر این مطلب عنوان کرد: انتظارات از پرسپولیس زیاد است و به همین دلیل نیز می خواهیم با به دست آوردن پیروزی های متوالی هواداران را به کسب سهمیه آسیا و عنوان قهرمانی امیدوار کنیم.
وی در پایان با اشاره به بازی با مس اظهار داشت: بازی خوبی در مقابل این تیم انجام دادیم و در اولین بازی نتیجه قابل قبولی را کسب کردیم و در ادامه هم باید بهتر از این ها عمل کنیم

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)