پرسپولیس نیوز : مهاجم پرسپولیس گفت: هواداران پرسپولیس نگران نباشند و مطمئن باشید امسال مدعی جدی قهرمانی هستیم.

غلامرضا رضایی در مورد صحبت‌های دایی مبنی بر اینکه روی رضایی خطای پنالتی شده بود، گفت: نمی‌دانم دقیقا منظور آقای دایی کدام صحنه است ولی در این مسابقه روی من خطایی صورت نگرفت. در یک صحنه روی پاس محمد نوری با دروازه‌بان تک به تک شدم ولی کمک داور آفساید گرفت که فکر می‌کنم تصمیم اشتباهی بود. در آن صحنه علی آقا اعتراض کرد و خودش هم لب خط ایستاده بود.

وی در مورد صحنه‌ای که توپ به دست سپهر حیدری برخورد کرد، عنوان کرد: به نظر من مظفری‌زاده در آن صحنه می‌توانست پنالتی بگیرد ولی چنین تصمیمی نگرفت. در مورد اینکه توپ به دست می‌خورد یا دست به توپ، حرف و حدیث‌های زیادی مطرح است ولی فکر می‌کنم در آن صحنه داور باید پنالتی می‌گرفت.

رضایی در مورد ماجرای دود در رختکن پرسپولیس اظهار داشت: ما در رختکن بودیم و می‌خواستیم خودمان را آماده کنیم که به شکل عجیبی بالای سرمان دود دیدیم. اصلا نفهمیدیم این دود از کجا آمد و رنگ و بوی خاصی هم نداشت. آخر هم معلوم نشد این دود چگونه به رختکن آمده بود.

این بازیکن در مورد از دست دادن دو امتیاز در فولادشهر خاطرنشان کرد: واقعا مستحق برد بودیم و متاسفانه در اصفهان با بدشانسی مواجه شدیم. این در حالی است که باید با اختلاف گل 3 امتیاز را می‌گرفتیم. هنوز ابتدای لیگ است و فرصت زیادی برای جبران داریم. هواداران پرسپولیس هم نگران نباشند و مطمئن باشید ما امسال مدعی جدی قهرمانی هستیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)