مرجع خبری پرسپولیس : در چند روز اخیر صحبت هایی در روزنامه ها مطرح شده بود مبنی بر این که شیث رضایی از نبستن بازوبند کاپیتانی در دیدار با شاهین بوشهر ابراز نارضایتی کرده است.

 

حتی خبری درگیری اش با علی کریمی مطرح شده بود و گفته شد که محمد مایلی کهن آنها را احضار کرده است. به همین بهانه با شیث رضایی تماس گرفتیم تا نظراتش را جویا شویم.

 

*بازی با شاهین چطور بود؟


-بازی خوبی انجام ندادیم و متاسفانه شکست خوردیم. دما و رطوبت هوا فوق العاده بالا بود و همین مساله کارمان را دشوار تر کرد. به رغم این مسائل نمایش خوبی داشتیم و روی اشتباهات فردی دروازه ما باز شد. بعد از آن هرچه قدر هم تلاش کردیم نتوانستیم جبران مافات کنیم و از میزبان خود شکست خوردیم. ضربه سر محمد نوری در دقیقه 94 فوق العاده بود و نمی دانم وحید طالب لو چطوری آن توپ را مهار کرد. در واقع تیم شاهین پیروزی اش را مدیون طالب لو است.


*شرایط خودت چگونه است؟
حدود 9 ماه دور از میادین بودم و همه می دانند که دلایلش چه بود. آن موقع حق تمرین کردن نداشتم و مدت ها در شمال کشور تمرینات انفرادی انجام می دادم تا شرایطم بهتر شود. همه فوتبالی ها می دانند که تمرینات انفرادی با گروهی تا چه اندازه متفاوت است و با نظر حمید استیلی هم دوباره به تیم محبوبم بازگشتم.


*خیلی‌ها معتقدند خط دفاعی هنوز به هماهنگی نرسیده است؛ در این باره چه نظری داری؟
-می خواهم بدانم کدام تیم هماهنگ است که ما بخواهیم دومی باشیم. به این مساله اعتقاد ندارم و چند ملی پوش هم دیر به جمع ما اضافه شدند. در سال 86 من و نصرتی در پرسپولیس حضور داشتیم و در مجموع فکر می کنم روز به روز بهتر خواهیم شد.شاید علت این که کارشناسان انتقاد می کنند به این خاطر است که از دو بازی تنها یک امتیاز گرفته ایم.

*مثل این که پرسپولیس در خط حمله مشکل گلزنی دارد؛ در این مورد چه صحبتی داری؟
-من نمی توانم به این سوال شما جواب دهم و سرمربی است که نظر خودش را اعلام می کند. هر صحبتی که درباره خط دفاعی باشد پاسخ می دهم.


*شنیدیم ناراحتی؟
-از چی؟


*از این که بازوبند کاپیتانی در اختیار تو قرار نگرفت؟
-اصلا این طور نیست. بعضی از رسانه ها کاسه داغ تر از آش می شوند و این درحالی است که خود بازیکن نسبت به این موضوع هیچ اعتراضی نمی کند. بعضی از دوستان مطبوعاتی می خواهند به تیم حاشیه تزریق کنند و باید بدانند که به هدفشان نخواهند رسید.


*حتی در روزنامه‌ها بحث دعوای تو و کریمی مطرح شده بود؟
-اصلا روزنامه نخوانده بودم و یکی از دوستانم مرا در جریان ماجرا گذاشت. خود کریمی هست و می توانید از او بپرسید. مایلی کهن هم که حضور دارد و خودم نیز زنده هستم. درباره کاپیتانی صحبت نمی کنم و مهمترین مساله در پرسپولیس رسیدن به هماهنگی مورد نظر است. دوباره می گویم که بحثی در مورد کاپیتانی وجود ندارد.


*اما گفته می‌شود که از این مساله ناراحت شدی؟
-به این ماه عزیز قسم می خورم که چنین چیزی وجود ندارد و عده ای می خواهند حاشیه درست کنند.


*شاید به این خاطر است که زیاد تو چشم هستی؟
-منظورتان را نمی فهم!


*یکی از مدافعان اسم و رسم‌دار هستی و بالاخره کوچکترین حرکاتت به چشم می آید.
-این هم از شانس من است که بابت کاری که انجام ندادم آن را به من نسبت می دهند. وقتی این صحبت ها مطرح می شود اعصابم بهم می ریزد.خودم جزو بازیکنان با تجربه و قدیمی پرسپولیس محسوب می شوم و همه کار می کنیم تا حاشیه به پرسپولیس تزریق نشود. به خدا نمی خواهم شرمنده هواداران بشوم و می توانید در این باره از مایلی کهن سوال بپرسید.


*اما حمید استیلی اعلام کرده بود کاپیتان سوم هستی؟
-در بازی با شاهین و در آن شرایط استیلی تشخیص داد بعد از تعویض کریمی بازوبند را به نوری بدهد. من هم این تصمیم را می پذیرم و آن را روی چشم می گذارم. هر بازیکنی که کاپیتان باشد بازهم به تصمیم استیلی احترام می گذارم، چون هدف دیگری دارم.


*چه هدفی؟
-می خواهم به تیم ملی دعوت بشوم.دیگر بس است. چند سال است که جزو بهترین مدافعان هستم و می خواهم پیراهن تیم ملی را بپوشم. به قول خودت تمام حرکاتم زیر ذره بین قرار دارد و باید طوری بازی کنم تا به تیم ملی دعوت شوم.استیلی مرا به پرسپولیس بازگرداند و مدیون حرکت حمید خان شدم.


*اما فصل قبل بازوبند را از تو گرفتند؟
-همه می دانند که به خاطر مسائل غیر فنی این اتفاق رخ داده بود. همیشه کوچکترین حرکاتم با واکنش مربیان مواجه می شد.بعضی ها اشتباهاتی انجام دادند، اما هیچ برخوردی با آنها صورت نگرفت. این فصل شرایط خیلی فرق می کند و می خواهم شیث همیشگی باشم. اگر استیلی بازویند را از من بگیرد، حتما صلاحم را خواسته وگرنه او دوباره مرا پرسپولیسی نمی کرد.


*هنوز هواداران استقلال شعار معروف‌شان را علیه تو در ورزشگاه سر می‌دهند؛ در این باره چه صحبتی داری؟
-این شعارها را یک فصل است که می شنوم و دیگر برایم عادی شده است. صحبتی ندارم، اما می گویم بی صبرانه منتظر بازی با استقلال هستم.


*عده‌ای در بازی با ملوان علی دایی را تشویق کرده بودند؛ در این مورد چه نظری داری؟
-هواداران باید از استیلی حمایت کنند تا بتوانیم به موفقیت برسیم. بازی ها تازه آغاز شده و کمی نیاز به زمان داریم.


*دیدار با شهرداری را چگونه ارزیابی می‌کنی؟
-شهرداری بد موقعی به پست ما خورد و پرسپولیس زمین و زمان را هم به می ریزد و قدرت خودمان را نشان می دهیم. دوستان خوبی در شهرداری دارم و برایشان آرزوی موفقیت می کنم اما فقط برای کسب نخستین پیروزی مان به زمین خواهیم رفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)