مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم تیم ملی گفت: دلم برای بحرینی ها نسوخت چون نمی دانید چه برخوردی با ایرانی ها می کنند و اگر دستشان برسد می خواهند سر از بدن بازیکنان ایرانی جدا کنند.

 

غلامرضا رضایی با اشاره به پیروزی تیم ملی اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود. روی نقاط ضعف و قوت حریف کار کرده بودیم. جو خیلی خوبی در تیم ملی وجود دارد و بدون حاشیه هستیم.

رقابت خیلی سالم و خوبی بین بازیکنان وجود دارد و هدف همه موفقیت تیم ملی است.

 
وی افزود: شرایطی پیش امد که توانستیم به بحرین 6 گل بزنیم. در فوتبال نباید به هیچ تیمی رحم کرد به خصوص این که چنین شرایطی در کمتر مسابقه ای رخ می دهد. باید نهایت استفاده را از ده نفره شدن آنها می کردیم که کردیم.

 
مهاجم تیم ملی تصریح کرد: بحرین تیم خیلی خوبی است. به راحتی نمی توان 6 گل به آنها زد. ما خوب کار کردیم و از همه نقاط زمین به آنها تاختیم. البته اخراج بازیکن آنها خیلی در نتیجه تاثیر داشت ولی بعضی وقت ها تیمی که اخراجی می دهد، گل زدن به آن سخت می شود. خود ما هم از ده نفره شدن بحرین ترسیدیم که مبادا 10 نفره در محوطه جریمه خود دفاع کنند.

 
رضایی گفت: خوشبختانه تیم ما زود به گل رسید و آنها باز شدند. خوشحالم که توانستیم این برد تاریخی را کسب کنیم. تا به حال بحرین این قدر مقابل ما تحقیر نشده بود.

 
وی در خصوص گلزنی خود در صحنه ای که بازیکن بحرین نقش بر زمین بود، افزود: یادم نیست کدام صحنه بود! نمی دانم بازیکن حریف کجا افتاده بود با این حال تصور کنید اگر آنها از ما جلو بودند با این کارهای خود اشک ما را درمی آوردند. آنها بازهم سعی داشتند با تاخیر در بازی کمتر گل بخورند.

 
مهاجم تیم ملی تاکید کرد: قسمت من بود فقط یک گل بزنم. البته یک تک به تک را شانسی گلر بحرین گرفت چون بهترین زاویه را برای گلزنی انتخاب کرده وبدم با این حال فکر می کنم همه گل ها قشنگ بود ولی گلی که آندرانیک تیموریان زد، خیلی قشنگ بود و در تیم ملی و فوتبال کمتر از این گلها دیده می شود.

 
رضایی گفت: ما به فکر پیروزی مقابل بحرین بویدم ولی نه این نتیجه. البته دلم برای آنها نسوخت چون تیم های عربی طوری با ما رفتار می کنند که اگر دستشان برسد، می خواهند سر از تن بازیکنان ایرانی جدا کنند. هدف ما جام جهانی است و هر تیمی که مانع ما باشد باید ببریم. این بازی دیگر تمام شد و به تاریخ پیوست. البته زدن 6 گل به بحرین خوشحالی دارد ولی نباید از ادامه بازی ها و هدف مهم خود دور شویم.

 
وی ادامه داد: کار اصلی ما در گروه بعد است. البته این گروه هم آسان نیست. باید ابتدا سعی کنیم این روند را ادامه داده و به عنوان تیم اول صعود کنیم. در دور بعد انشالله وقت است و می توانیم با برنامه ریزی بهتر نتیجه بگیریم. جا دارد از همه تشکر کنم. خدا را شکر که تیم ما یکدل است. آنهایی هم که روی نیمکت بودند، زحمت کشیددند و دلشان با تیم بود.

 
مهاجم پرسپولیس در خصوص بازی این تیم با مس کرمان تاکید کرد: بازی سختی است. تیم مس بازیکنان باتجربه ای دارد و می تواند برای هرتیمی دردسرساز باشد ولی ما پرسپولیسیم و می خواهیم با شکست مس به کورس قهرمانی نزدیک شویم. تیم ما انگیزه زیادی برای شکست این تیم دارد و اگر این پیروزی ها را ادامه دهیم می توانیم در نیم فصل اول هم حتی به صدر جدول برسیم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)