پرسپولیس نیوز : مهاجم تیم فوتبال نفت تهران گفت: آدمی نیستم که ظاهرسازی کنم و اگر بعد از گلزنی به پرسپولیس می‌خواستم خوشحالی کنم، شک نکنید این کار را انجام می‌دادم.

غلامرضا رضایی بازیکن تیم فوتبال نفت تهران روز گذشته دروازه تیم سابقش را باز کرد تا شروع خوبی در لیگ برتر چهاردهم داشته باشد.

مهاجم تیم فوتبال نفت تهران در خصوص دیدار تیم‌های نفت تهران و پرسپولیس، گلی که در این بازی به ثمر رساند و خوشحالی نکردنش پس از گلزنی صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید.

 از بازی دیروز صحبت کن و تساوی که مقابل پرسپولیس به دست آوردید.

به هر حال بازی اول بود و تیم ما هم تیم جوانی است اما از نقاط ضعف و قدرت پرسپولیس خبر داشتیم و روی این مسائل کار کرده بودیم. دیروز هم با برنامه وارد زمین شدیم و هر چند که گل زودهنگامی خوردیم اما به دلیل همان شناختی که صحبت کردم خیلی زود جمع شدیم و توانستیم گل خورده را جبران کنیم. ما پیش‌بینی این شرایط را کرده بودیم و شاید اگر در دقایقی کمی با دقت‌تر بازی می‌کردیم می‌توانستیم برنده این بازی باشیم هر چند که یک امتیاز هم در بازی اول مقابل پرسپولیس امتیاز خوبی به حساب می‌آید.

 درباره گلی هم که زدی صحبت کن که البته با پای غیرتخصصی به دست آمد.

به هر حال گل من حاصل حرکت خوب بچه‌ها بود که با توپ و بی‌توپ زحمت کشیدند و خوشبختانه توپ هم روی پای من جفت و جور شد و توانستم گل بزنم البته دقایقی قبل باز هم موقعیت داشتم که آنجا شوت نزدم اما در آن صحنه تصمیم گرفتم که شوت بزنم و خوشحالم که برای تیمم موثر بودم.

 البته پس از گل به وعده‌ات عمل کردی و خوشحالی نکردی.

من پیش از این گفته بودم که اگر گل بزنم خوشحالی نمی‌کنم چرا که اگر در یک تیم یک روز هم حضور داشته باشم به رسم احترام این کار را نخواهم کرد و وقتی 4 سال در پرسپولیس حضور داشتم برای پیراهن این تیم ارزش واحترام قائلم و به همین دلیل بعد از گل خوشحالی نکردم.

 فکر می‌کنی نفت می‌تواند روند خوبی در لیگ برتر داشته باشد؟

شرایط ما خوب است و با برنامه‌هایی که در تیم داریم می‌توان به این موضوع امیدوار بود البته امیدوارم همه چیز طبق برنامه پیش برود و مشکلی پیش نیاید که در این صورت می‌توانیم هفته به هفته بهتر شویم.

 با گلی که زدی به نظر می‌رسد لیگ خوبی را در پیش خواهی داشت.

من اگر مهاجم باشم تلاش می‌کنم تا برای تیمم گل بزنم اما باید بگویم که برای من موفقیت تیم از گل زدن خودم مهمتر است. و حتی اگر با پاس گل هم ببینم تیمم به هدف می‌رسد این کار را می‌کنم و این طور نیست که فقط به گلزنی فکر کنم.

 این هفته هم باید به دیدار راه‌آهنی بروید که شرایط خوبی ندارد.نظرت در خصوص این بازی چیست؟

قبول دارم شرایط این تیم خوب نیست اما شرایط‌شان برای ما اصلا مهم نیست و می‌دانیم که بازی سختی با این تیم خواهیم داشت حتی سخت‌تر از بازی دیروز. راه‌آهن بازی اولش را باخته و قطعا مقابل ما برای جبران به میدان می‌آید اما ما برای اینکه به هدف‌مان برسیم و در این بازی هم برای برد به میدان می‌رویم.

 خودت هم سابقه کار با حمید استیلی را در پرسپولیس داشتی. فکر می‌کنی مقابل تیم استیلی چه نتیجه‌ای رقم خواهد خورد؟

من در همه بازی‌ها با انگیزه خاصی برای تیمم به میدان می‌روم اما به هر حال افتخار کار با حمید استیلی را در پرسپولیس داشتم و چیزهای خوبی از او یاد گرفتم. بازی راه‌آهن مقابل استقلال را در لحظاتی دیدم و متوجه شدم این تیم چقدر خوب کار می‌کند و مطمئنا ما بازی سختی با این تیم در پیش خواهیم داشت.

 در بازی دیروز در دقایقی هواداران پرسپولیس علیه تو موضع گرفتند اما در زمانی که تعویض شدی تشویقت کردند. نظری در این باره داری؟

این مسائل در فوتبال طبیعی است اما خودتان بهتر می‌دانید که در پشت پرده فوتبال ما چه خبر است و یکسری آدم‌ها چه کارهایی انجام می‌دهند اما من به این مسائل اصلا فکر نمی‌کنم و اتفاقات دیروز را هم نشنیدم اما به هر حال هواداران پرسپولیس این تیم را دوست دارند و از این تیم دفاع می‌کند. شاید در صحنه‌هایی فکر کردند که من با نورمحمدی مشکل دارم اما باید بگویم که آدمی نیستم ظاهرسازی کنم و اگر موضوعی باشد حتما آن را اعلام می‌کنم و از کسی هم نمی‌ترسم و اگر تصمیم داشتم کاری انجام دهم شک نکنید که انجام می‌دادم و توهین و این مسائل هم واهمه‌ای ندارم. البته دیدید زمانی که تعویض شدم هواداران پرسپولیس مرا تشویق کردند و این مسائل در فوتبال طبیعی است.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)