مرجع خبری پرسپولیس : غلامرضا رضايي مهاجم گلزن پرسپوليس كه به تازگي از بند مصدوميت رهايي يافته هم نتوانست مانع شكست تيمش برابر ملوان انزلي شود، اتفاقي كه به قول او باعث شرمندگي تيم برابر هواداران شد.

 

رضايي درباره بازي با ملوان گفت: «واقعا نمي‌دانم علت اين شكست چه بود. ما 10 دقيقه اول را خوب شروع كرديم اما در ادامه نتوانستيم آن نمايش خوب را ادامه بدهيم هرچند در جريان بازي بازهم مي‌توانستيم گل بزنيم اما اين يكي از بدترين روزهاي تيم ما بود. تك تك بازيكنان از اين نتيجه ناراحت هستند و مي‌خواهيم با فراموش كردن ناكامي‌هاي اخير به جبران آنها بپردازيم.»

 

رضايي از وقت تلف كردن‌هاي حريف هم شاكي بود: «اين زمين خوردن‌ها وقتي از حد مي‌گذرد باعث به هم ريختن تمركز حريف مي‌شود. آنها در اين بازي تا توانستند زمين خوردند و بازيكنان ما خيلي وقت‌ها لطف كردند كه توپ را به بيرون مي‌زدند. متاسفانه حريفان دست به هر كاري مي‌زنند تا فقط برنده شوند. آنها به مساوي هم راضي بودند اما با گل دقيقه 90 پيروز شدند.»

 

شماره 10 تيم پرسپوليس از قول خود و هم تيمي‌هايش از هواداران عذر خواست: «ما واقعا شرمنده هواداران هستيم. باخت براي پرسپوليس اتفاق دردناكي است و اگر اين موضوع در تهران روي دهد ناراحت‌كننده‌تر هم مي‌شود اما از طرف همه بازيكنان قول مي‌دهم كه جبران كنيم.»

 

رضايي درباره اولين بازي خود پس از مصدوميت گفت: «بعد از يك‌ماه آسيب ديدگي شرايط جسماني‌ام بد نبود اما از بازي خودم خيلي راضي نبودم. اميدوارم تا بازي دربي همه مشكلات برطرف شود و در آن بازي به شرايط خوب خود برسيم.»

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)