پرسپولیس نیوز : مهاجم تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: من با هیچکدام از پرسپولیسی‌ها مشکلی نداشتم اما به خاطر اینکه اعتماد فنی متقابل وجود نداشت، جدا شدم.

غلامرضا رضایی پس از شکست پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خوشبختانه ثمره تلاش خودمان را در هفته‌های گذشته گرفتیم و برد بسیار شیرینی را با طعم حضور در صدر جدول به دست آوردیم، این بازی مانند بازی‌های دیگر بود اما با فرق اینکه با پیروزی به قهرمانی نزدیک‌تر می‌شدیم.

وی درباره مشکلش با علی دایی و جدایی از پرسپولیس نیز گفت: نه به خدا من هیچ مشکلی با دایی و پرسپولیسی‌ها نداشتم من همان کودکی هستم که پرسپولیس و دایی را دوست داشتم از زمان گذشته من پرسپولیس را قلباً دوست داشتم و دارم اما این مسئله هم جزئی از فوتبال است.

رضایی ادامه داد: مانند همه جای دنیا اعتماد فنی متقابل نباشد طرفین با همدیگر همکاری نمی‌کنند من هم اعتماد فنی متقابل ندیدم و از پرسپولیس جدا شدم. هیچگونه بی‌احترامی هم نکردم و تازه تشکر هم کردم من همیشه دایی و پرسپولیس را دوست دارم و حالا هم در تیم بزرگی مثل فولاد وظیفه خودم را انجام می‌دهم.

رضایی خاطرنشان کرد: من باز هم تکرار می‌کنم مشکلی با دایی و پرسپولیس ندارم و دلیل جدایی‌ام به دلیل اعتماد متقابل بین بازیکن و مربی بود که به مسائل فنی برمی‌گردد به همین دلیل بدون هیچ ناراحتی جدا شدم. من امسال سالی است که باید زحمات خودم را با حضور در تیم ملی درو می‌کردم به همین دلیل به فولاد آمدم تا بیشتر بازی کنم.

رضایی در پایان درباره شکست پرسپولیس نیز گفت: ما تلاش کردیم و مستحق این گل بودیم به نظر روز بسیار خوبی بود. فرکی و همه بازیکنان زحمت کشیدند و فوتبال بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم. البته در مورد گل آرش افشین نیز حرف‌هایی زدند که او به من گفت من اصلاً صحنه را ندیدم و فقط توپ را به سمت گل زدم، این همه داوری علیه ما بوده، پنالتی نگرفتند و یا بازیکن حریف را اخراج نکردند. پس من این حرف را می‌زنم که ما مستحق این برد بودیم و نباید زیاد درباره این موضوع بحث کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)