پرسپولیس نیوز : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تابع سیستم سرمربی تیم هستم و سعی می‌کنم به مرور زمان خودم را با این سیستم هماهنگ کنم.

غلامرضا رضایی درباره آخرین شرایط پرسپولیس اظهار داشت: شرایط کلی تیم ما با توجه به تمرینات منظم و ریکاوری‌های به موقع بسیار خوب و عالی است. اکنون هم فقط به بازی حساس مقابل سایپا که تیمی خوب و یک دست است فکر می‌کنیم. ما کار بسیار سختی را در پیش داریم چون سایپا تیمی است که هم امکانات مناسب و هم بازیکنانی بسیار مستعد و حتی جویای نام دارد.

رضایی ادامه داد: بدون شک همه فوتبال را می‌بینند تا از آن لذت ببرند پس من امیدوارم در کرج شرایط مناسب برای یک بازی خوب باشد، با اتفاقاتی که قبلا در ورزشگاه کرج افتاده نگران نیستیم اما باید شرایط برای بازی فردا مهیا باشد. شک نکنید ما هم فقط به کسب سه امتیاز فکر می‌کنیم تا جایگاه خود را در بالای جدول از دست ندهیم.

مهاجم قرمزپوشان درباره بسته بودن دروازه پرسپولیس در سه بازی گذشته تاکید کرد: اگر الان پرسپولیس گل خورده ندارد به خاطر این است که کل تیم در سازمان دفاعی عالی و خوب کار کرده است. مطمئن باشید هر 11 نفر در زمین با تلاش و کوشش زیاد به وظیفه خود عمل کردند، در دفاع شریک هم بودند و در حمله هم کمک یکدیگر و نتیجه آن هم سه بازی و گل نخوردن است.

وی درباره عدم گلزنی خودش نیز گفت: درست است در سه بازی نتوانستم دروازه حریفان را باز کنم اما مطمئن باشید سختی کار همین گل اول است اگر یک گل بزنم راه می‌افتم، البته در چند بازی با توجه به شرایط تیمی موقعیت چندانی نداشتم ولی مطمئن باشید با ایجاد فرصت پایم را خیلی زود به گلزنی باز می‌کنم، البته گل هم نزنم مطمئنا پاس گل می‌دهم.

مهاجم قرمزها در پایان در مورد حضورش در ترکیب پرسپولیس با توجه به تاکتیکهای دایی خاطر نشان کرد: من در نوک حمله و سیستم دایی بازی نمی‌کنم، سیستم سرمربی‌مان ۱-۲-۳-۴ است یعنی بیشتر در گوش چپ و راست باید بازی کنم و در نوک حمله نیستم باید تلاش بیشتری کنم تا خودم را به منطقه خطر دروازه حریف برسانم. البته بالاخره سیستم سرمربی تیم این است و من هم تابع آن خواهم بود. سعی می‌کنم به مرور زمان خودم را با سیستم سرمربی هماهنگ کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)