مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس برای گلزنی در دربی پایتخت انگیزه زیادی دارد و آرزو می کند با گلزنی در دو دربی رفت و برگشت، از سوی هوادارن تیمش لقب جدیدی بگیرد.

 

غلامرضا رضایی در خصوص آخرین وضعیت مصدومیتش گفت: «خدا را شکر مصدومیت را پشت سر گذاشتم اما از نظر بدنی هنوز آماده نیستم. با تمرینات اختصاصی خودم را برای حضور در ترکیب پرسپولیس آماده می کنم.»

 

رضایی در خصوص شکست ایران مقابل برزیل و خداحافظی کریم باقری در این مسابقه گفت: «آقا کریم آنقدر در دوران حرفه ای افتخار کسب کرده که بازی با برزیل برایش بزرگ نباشد. فکر می کنم بدشانس ترین بازیکن ایران هستم که نتوانستم مقابل برزیل کنم.»

 

مهاجم پرسپولیس در خصوص دربی پایتخت می گوید: «برای این مسابقه انگیزه زیادی دارم. دوست دارم با گلزنی در دو دربی رفت و برگشت از سوی هواداران پرسپولیس لقب جدیدی بگیرم.»

 

شماره 10 پرسپولیس با ابراز علاقه به لقب “رفت و برگشت”؛ گفت: « استقلالی ها با گلزنی مجیدی و روانخواه در بازی های رفت و برگشت دو بر یک از پرسپولیس پیش هستند و دوست دارم این دوئل را به تساوی بکشانم»

 

مهاجم پرسپولیس قول گلزنی در دربی را به هواداران تیمش می دهد: «تا امروز که هر قولی دادم پایش ایستادم و انشالله با گلزنی مقابل استقلال اینبار هم بدقول نمی شوم.»

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)