شیث رضایی: نیم فصل دوم متعلق به پرسپولیس است/امیدوارم قطبی موفق شود

مرجع خبری پرسپولیس : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: “شک نکنید نیم فصل دوم، متعلق به پرسپولیس است. رقبای ما در صدر جدول باید در مسابقات آسیایی نیز بازی کنند در حالی که ما تنها برای بازی های داخلی می جنگیم و انرژی و توانمان بیشتر خواهد بود.”

شیث رضایی با ابراز امیدواری نسبت به وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس، افزود: “پیروزی ما در آخرین بازی لیگ روحیه بسیار خوبی را به مجموعه تیم تزریق کرده است. با این روحیه می توانیم تمرینات خوبی را در نیم فصل پشت سر بگذاریم و از همین الان برای بدست آوردن صدر جدول خیز بر می داریم.”

او درباره عملکرد زلاتکو کرانچار در نیم فصل اول، تاکید کرد: “من کسی هستم که در تیم آقای کرانچار چند بازی را نیمکت نشین بودم و اگر به روال معمول بود، باید بدگویی این مربی را هم می کردم. اما نظر من نسبت به عملکرد او مثبت است و فکر می کنم تیم ما می تواند با این مربی موفق شود.”

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس،افزود: “کرانچار در طول نیم فصل اول در حال شناخت بازیکنان بود و به نظر می رسد به شناخت کافی دست پیدا کرده است. امیدوارم با تلاش بازیکنان و برنامه های کادر فنی و حمایت مدیریت تیم، بتوانیم امتیازات از دست رفته در نیم فصل اول را جبران کنیم.”

شیث رضایی درباره دعوت نشدن خود به تیم ملی نیز، تاکید کرد: “به عقیده من هر بازیکنی که به تیم ملی دعوت می شود باید تمام تلاش خود را برای موفقیت تیم کشورش انجام دهد و آنهایی هم که به هر دلیلی دعوت نمی شوند باید برای سر بلندی آن دعا کنند. اگر غیر از این عمل کنی یعنی مملکتت را دوست نداری.”

مدافع جوان تیم فوتبال پرسپولیس، افزود: “هدف من در درجه اول سربلندی تیم پرسپولیس است که تمام تلاش خود را برای رسیدن به آن انجام می دهم و در عین حال نیز قلبا آرزوی موفقیت و پیروزی برای  تیم ملی فوتبال کشورم دارم. به هر حال لیست اعلام شده برای تیم ملی سلیقه آقای قطبی و حق سرمربی تیم ملی است و برای ایشان آرزوی موفقیت می کنم.”

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)