کرانچار اجازه دهد باز هم پنالتی می زنم!
مرجع خبری پرسپولیس : مدافع تيم فوتبال پرسپوليس گفت: راحت گل زديم اما متاسفانه اشتباه بچه‌گانه به پرسپوليس ضربه زد.

به گزارش مرجع خبری به نقل از فارس، شيث رضايي  در باره تساوي پرسپوليس برابر مس كرمان تصريح كرد: در بازي اول فكر نمي‌كرديم كه اين طور خوب باشيم. بايد قبول كنيم هنوز هماهنگ نيستيم و بازيكنان نمي‌توانند راحت‌تر تصميم‌گيري كنند اما با اين حال معتقدم بازي خوبي انجام داديم.

وي ادامه داد: همه ديدند پرسپوليس مستحق گرفتن 3 امتياز بود و بازيكنان جوان با تمام وجود وارد ميدان شدند و شايستگي خود را نشان دادند اما متاسفانه اشتباهات بچه‌گانه به پرسپوليس ضربه زد.
رضايي درباره از دست دادن ضربه پنالتي گفت: چون بعد از يكسال به خانه خود برگشتم جلو آمدم و با شجاعت اين تصميم را گرفتم كه پنالتي را بزنم. بار اول ضربه را خوب زدم اما دروازه‌بان حريف توپ را گرفت و با توجه به اشتباهي كه انجام داد و زود جلو آمد پنالتي تكرار شد و در ضربه دوم نيز من كمي بي‌دقت بودم اما روي هم رفته قبول كنيد كه مهم گل شدن پنالتي بود كه من به خوبي آن را اجرا كردم. شايد باز هم اگر پنالتي شود با تصميم كرانچار پشت توپ بروم.
رضايي در خصوص اشتباهات خط دفاعي پرسپوليس، تاكيد كرد: در گل سوم اسير يك ضربه استثنائي شديم و نمي‌توان اين را به گردن دفاع پرسپوليس انداخت. در گل دوم نيز اتفاقات فوتبال به مس كمك كرد و با بلوكه شدن توپ بازيكن حريف زرنگي كرد اما ما بايد ياد بگيريم كه پرسپوليس نمي‌تواند وقتي گل مي‌خورد به گردن يك نفر بيندازد. همانطور كه گل مي‌زند همه در آن شريك هستند زماني هم كه گل مي‌خورد همه بايد جوابگو باشند.
اين مدافع يادآور شد: قبول دارم مي‌توانستم بهتر كار كنم و قطعا در بازي‌هاي بعدي اين موضوع را ثابت مي‌كنم. از هواداران مي‌خواهم اصلا نگران نباشند چون در بازي هاي آينده اشتباهات ما كمتر خواهد شد.
رضايي در خصوص اشتباه مظفري‌زاده؛ داور مسابقه در پايان ديدار كه قصد داشت او را با اولين كارت زرد اخراج كند، اظهار داشت: خوشحال هستم كه مظفري زاده به اشتباه خود پي برد. فكر مي‌كنم خطاي من كارت زرد هم نداشت اما به تصميم مظفري زاده احترام مي‌گذارم و خوشحالم او قبول كرد كه اشتباه كرده است.
رضايي خاطرنشان كرد: قطعا مستحق گرفتن سه امتياز بوديم و مطمئنا در بازي هاي آينده با رفع نقايص بهتر مي‌شويم. به دليل اينكه تا حدودي بازي تداركاتي كم داشتيم با يكديگر ناهماهنگ بوديم اما اين تساوي آخر دنيا نيست و در بازي هاي بعدي با اين جوانان جوياي نام خيلي بهتر خواهيم شد.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)