پرسپولیس نیوز :  مهاجم پرسپولیس می‌گوید، هیچ   وقت در این تیم به دنبال مسایل مالی نبوده است.

غلامرضا رضایی اظهار کرد: از روز اولی که به پرسپولیس آمدم، به هیچ عنوان به خاطر پول این باشگاه را انتخاب نکردم؛ چرا که اگر به دنبال پول بودم، به تیم‌های دیگری می‌رفتم که مبالغ بالاتری را به من پیشنهاد داده بودند. الان هم شرایط همین گونه است. هیچ وقت نگفته‌ام که پرداخت پولم دیر شده یا مشکل مالی دارم.

وی درباره طلب خود از پرسپولیس گفت: مسئولان باشگاه هم می‌دانند که جزو نفراتی بودم که سال گذشته کمترین دریافتی را داشتم. الان هم وضعیت باشگاه را درک می‌کنم و می‌دانم که شرایط مالی مناسب نیست اما دوست دارم مشکلات هر چه زودتر حل شود تا سایر بازیکنان هم با آسودگی خاطر کار کنند.

رضایی گفت: الان بازیکنان بیشتر تیم‌ها حداقل 30 – 40 درصد پولشان را گرفته‌اند اما خیلی از بازیکنان ما هنوز از فصل گذشته طلب دارند. من به همبازیانم افتخار می‌کنم که شرایط باشگاه را درک می‌کنند و تا الان هیچ مصاحبه‌ای به خاطر مسائل مالی انجام نداده‌اند در حالی که در تیم‌های دیگر به محض این که اتفاق می‌افتد، بازیکنان از وضعیت مالی گله می‌کنند.

مهاجم پرسپولیس درباره آخرین شرایط این تیم هم گفت: وضعیت بسیار خوبی داریم. فکر می‌کنم که در هفته‌ جاری تمرین‌ها طوری طراحی شود که بدن بازیکنان آزاد شود و آماده بازی شویم. شب گذشته هم با فولاد بازی کردیم که اخراج دو، سه بازیکن باعث شد بازی از شرایط فوتبالی و تاکتیکی خارج شود. بعد از این اتفاق دو تیم نتوانستند آن طور که می‌خواهند بازی خود را ارائه دهند اما در کل بازی بدی نبود. امیداورم که این بازی‌ها بتواند در لیگ به ما کمک کند.

رضایی درباره دیدار نخست پرسپولیس در فصل جدید برابر تراکتورسازی هم گفت: همه بازی‌ها برای ما سخت است و این بازی هم شرایط خاص خودش را دارد. به هر حال بازیکنانی که از پرسپولیس به تراکتورسازی رفته‌اند، برای پرسپولیس زحمات زیادی کشیده‌اند. علی کریمی همیشه بزرگ بوده و هست اما این شرایط حرفه‌ای فوتبال است که بعضی مواقع این طور ایجاب می‌کند که یک بازیکن مقابل تیم سابق خودش قرار بگیرد. مسلما آنها هم برای پیروزی تراکتورسازی تلاش می‌کنند ولی ما عزم‌مان را جزم ‌کرده‌ایم که شروع خوبی در لیگ داشته باشیم و امیدوارم این بازی با برد پرسپولیس همراه باشد.

وی همچنین درباره زمزمه‌هایی که مبنی بر تغییر و تحولات در مدیریت باشگاه پرسپولیس وجود دارد، گفت: به نظر من رویانیان واقعا دارد زحمت می‌کشد. باید اجازه دهند او کارش را ادامه دهد. فکر می‌کنم او موفق می‌شود؛ چرا که برنامه‌ریزی طولانی و بلندمدتی برای پرسپولیس انجام داده و تا الان هم به باشگاه کمک کرده است. تغییر در این مقطع به هیچ عنوان به سود پرسپولیس نیست و باید در چنین باشگاهی به فکر سرمایه‌گذاری بلندمدت بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)