پنجشنبه 20 فروردین(15:58)

مرجع خبری پرسپولیس: رحمان رضایی مدافع با تجربه تیم فوتبال پرسپولیس پس از برد پرگل این تیم مقابل الغرافه قطر می گوید: این مسابقه نشان داد پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا مدعی قهرمانی است.  تا کنون در دو بازی خانگی با قدرت به پیروزی رسیده ایم و در خانه ی الشباب عربستان نیز تساوی ارزشمندی گرفتیم و این 7 امتیاز نشان از قدرت تیم ماست.

گفتگویی داشتیم با رحمان رضایی که به گزارش اختصاصی مرجع خبری، مرور می کنید:

در ابتدا نظرتان را درباره بازی دیروز مقابل الغرافه بفرمایید.

سیستم ما در بازی دیروز در مقایسه با بازیهای لیگ متفوات بود و سیستم 2-5-3 کمک کرد تا حملات حریف را که قصد نفوذ ار قلب خط دفاع ما را داشت، خنثی کنیم و با یک بازی منطقی به سه امتیاز برسیم. ما خوب دفاع کردیم و بهتر از آن حمله کردیم و بچه ها تونستند در همان نیمه ی اول با نتیجه ی 2بر صفر برد ما را مسجّل کنند. در تمام طول مسابقه علاوه بر برتری در نتیجه بر توپ و میدان نیز تسلط کامل داشتیم.

نلو وینگادا اعتقاد دارد پرسپولیس با سه مدافع بهتر بازی می کند، نظر شما چیست؟

بله عملکرد پرسپولیس با سیستم 2-5-3 بهتر بوده و البته گاهی اوقات با توجه به سیستم حریفان و شرایط لیگ مربیان سیستم 2-4-4 یا 3-3-4 را انتخاب می کنند اما در کل پرسپولیس عناصر لازم برای سیستم 2-5-3 را دارد.

در دور برگشت دو بازی خارج از خانه دارید، فکر می کنید باز هم نتایج خوبی خواهید گرفت؟

اگر بتوانیم همین بازی را که در خانه ارائه دادیم و بازیکنان هم بتوانند در حد و اندازه خود ظاهر شوند و نه بیشتر یا کمتر، مطمئناَ میتوانیم به راحتی با این حریفان مقابله کنیم و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد صدرنشین گروه باقی خواهیم ماند. امیدوارم در مسابقه ابتدایی دور برگشت که در خانه ی همین الغرافه خواهد بود نتیجه ی خوبی بگیریم و صدرنشین باقی بمانیم.

قبول دارید بازیهای پرسپولیس در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا متفاوت است؟

بله من این موضوع را قبول دارم و بسیار هم محسوس است به طوری که تماشاگران نیز به این نکته اذعان می کنند. تجربه ی شخصی من می گوید بازیکنان در لیگ قهرمانان آسیا تمرکز بیشتری از خود نشان می دهند در حالی که در لیگ برتر این گونه نیست، و من دلیل آن را نمی دانم.

از نتایج بدست آمده در لیگ راضی هستید؟

مطمئناَ نه ما و نه هواداران از این نتایج احساس رضایت نمی کنیم، اما اگر بچه ها در مسابقات لیگ نیز به خود بیایند می توانند انتظارت هواداران را برآورده کنند. پرسپولیس با این هوادارانی که حتی در شهرستان ها هم به حمایت از آن می آیند باید بهتر نتیجه بگیرد.

دور شدن از قهرمانی در این بی انگیزگی تاثیرگذار نبوده؟

این موضوع که هفته هاست برای ما مسجل شده است، اما رسیدن به مقام سومی و سهمیه لیگ قهرمانان باید مورد توجه بازیکنان قرار بگیرد تا خدای نکرده سهمیه سال آینده را از دست ندهیم.

فکر می کنی آمادگی لازم را برای دعوت شدن به تیم ملی داری؟

بله من هیچ مشکلی برای پیوستن به تیم ملی ندارم و در آمادگی کامل به سر می برم و فکر می کنم بازیهایم در لیگ برتر و لیگ قهرمانان نشان گر این موضوع باشد. اگر آقای مایلی کهن من را دعوت کنند در خدمت تیم ملی خواهم بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)