پیشکسوت پرسپولیس گفت: متأسفانه عده‌ای از پیشکسوتان که بیرون هستند برای وارد شدن حاشیه‌های زیادی را به وجود می‌آورند.

به نقل از ایران ورزشی، تفاوت رضا جباری پیشکسوت باشگاه پرسپولیس و سرمربی تیم نوجوانان این باشگاه با بسیاری از همدوره‌هایش این است که هر زمان ایرادی ببیند حرفش را در چارچوب ادب و احترام می‌زند و به هیچ‌وجه نگران از دست دادن جایگاهش نیست چرا که خود را یک پرسپولیسی واقعی می‌داند.

شجاع خلیل‌زاده هم قراردادش را فسخ کرد و حالا شنیده شده که باشگاه مثل موضوع مهدی ترابی می‌توانست بابت انتقال او هم ۴۰۰ هرار دلار بگیرد.
 من واقعاً متأسفم، این چیزی نیست که باشگاه از آن اطلاع نداشته باشد. اصلاً هوادار که به قراردادها دسترسی ندارد و اگر اینطور باشد پول قابل توجهی آن هم در این شرایط سخت مالی از جیب باشگاه خارج شده. نمی‌دانم شاید اگر پرسپولیس قهرمان لیگ نمی‌شد الان شرایطش بهتر بود.
چطور؟
 شما ببینید تراکتور، سپاهان و فولاد دارند کارشان را انجام می‌دهند. استقلال هم خدا را شکر با کادرفنی جدیدش شرایط بهتری را نسبت به قبل دارد. پس اگر می‌توان وضعیت مناسبی برای آنها ساخت چرا باید پرسپولیس به این روز بیفتد. وقتی می‌شود پول دیاباته و استراماچونی را داد چرا مشکل برانکو را حل نمی‌کنند. واقعاً برانکو اینقدر دور از دسترس بود. طلب ۶۰۰ هزار دلاری او را ندادند و الان باید چند برابرش را با دلار ۳۰ هزار تومانی بدهند. اینها همه به خاطر سوءمدیریت است. به نظر شما اگر آقای دادکان مدیر بودند این اتفاقات می‌افتاد؟ یک موضوعی را هم باید بگویم.
بفرمایید.
 من به این فکر می‌کردم که برانکو اگر این قهرمانی‌ها را نمی‌آورد برای طلبش چند سال دیگر باید می‌دوید. البته مدیران قبلی با مربیان ناکام هم چنین برخوردهایی را داشتند. نمونه‌اش مانوئل ژوزه که اصلاً خوب نتیجه نگرفت و کارش به شکایت رسید و در نهایت هم تا ریال آخرش را دریافت کرد. این مدیران همه مدیر هزینه هستند. البته این را هم بگویم وقتی حق پخش را نمی‌دهند و قانون کپی‌رایت هم اجرا نمی‌شود، طبیعی است که دست و بال باشگاه بسته می‌شود.
نتیجه؟
 نتیجه اینکه خانه از پای بست ویران است. هیچ مدیری مسئولیت این اتفاقات را گردن نمی‌گیرد و همه می‌اندازند گردن مدیر قبلی اما با تمام این حرف‌ها جواب هواداری که چند صد کیلومتر می‌کوبد و برای تشویق تیمش به تهران می‌آید را چه کسی باید بدهد؟ مسئولان باشگاه حداقل دلشان برای تیم بسوزد. به قول یحیی همه چیز پول نیست و با صحبت کردن و جلسه گذاشتن می‌توان خیلی از مشکلات را حل کرد.
در همین روزها پیشکسوتان صحبت‌های زیادی را مطرح کرده‌اند؛ چه آنهایی که بیرون هستند و چه کسانی که داخل باشگاه حضور دارند.
ببینید، محبوبیت همینطوری به دست نمی‌آید. اگر رفتار و کردار شما درست باشد مورد احترام قرار می‌گیرید اما اگر غیر از این شد یک روز از یکجا ضربه‌اش را می‌خورید. آن عزیزانی که داخل باشگاه هستند بهتر از من می‌دانند که همه ما هر چه داریم از پرسپولیس است. از آنها می‌پرسم که از چه چیزی می‌ترسند. من سرمربی تیم نوجوانان پرسپولیس هستم اما قبل از همه اینها خودم را یک هوادار می‌بینم و همیشه بیشترین انتقادها را داشتم. چون اصلاً نگران جایگاهم در باشگاه نیستم. آقایان شما هم دلخوش به این صندلی‌ها نباشید. متأسفانه یکسری از پیشکسوتان که بیرون هستند برای وارد شدن حاشیه‌های زیادی را به وجود می‌آورند. البته در این میان پیشکسوتانی هم هستند که واقعاً دلسوزند. ما هر زمان باور کردیم هر کسی که انتقاد می‌کند حتماً دشمن نیست، خیلی از مشکلات‌مان حل می‌شود. خواهشم این است که به خاطر پست و مقام به تیم خیانت نکنیم. البته همه این اتفاقات به تیم لطمه می‌زند و فقط انتظارم این است که به خاطر نام بزرگ پرسپولیس منافع خودمان را در نظر نگیریم.
شما خودتان الان داخل باشگاه هستید؟
 بله و می‌بینید که حرفم را می‌زنم چون ادعای پرسپولیسی بودن دارم. من تا روزی که فریب نخورم به کارم ادامه می‌دهم اما اگر روزی وسوسه شوم حتماً کنار می‌روم.
بشار رسن، شجاع خلیل‌زاده و یکی دو نفر دیگر احتمالاً رفتنی هستند و…
 من همیشه گفتم که پرسپولیس به فرد متکی نیست. مهدی ترابی رفت اما احسان پهلوان خیلی خوب جایش را پر کرد. همینطور بقیه تازه‌واردها مثل لک، آل‌کثیر، آقایی، سرلک و شجاعی. من یک خواهشی از وزیر محترم ورزش و مسئولان باشگاه دارم.
بفرمایید.
 من می‌گویم همانطور که مبالغ قرارداد بازیکنان و مربیان را رسانه‌ای می‌کنند یک مرتبه هم درآمدهای پرسپولیس را در این یکی دو سال از لیگ قهرمانان و هزینه‌کردها را انتشار دهند که این پول‌ها کجا خرج شده است.
البته پول این فصل فینالیست شدن را هنوز دریافت نکرده‌اند.
 بله، من هم می‌دانم اما همه قبول داریم که AFC دزد نیست و پول را می‌دهد. اما سؤالم این است که واقعاً هیچکس نیست که این پول را به پرسپولیس بدهد و بعداً از آنها بگیرد؟ باور کنید فقط همین پاداش‌ها مشکل تیم را حل می‌کند.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)