پرسپولیس نیوز : مهاجم سابق پرسپولیس گفت: از ابتدای لیگ بارها گفتم که پرسپولیس برانکو یکی از بهترین تیم‌های این فصل است و اگر اتفاق خاصی نیفتد این تیم قهرمان می‌شود.

رضا جباری در خصوص دوری چندساله‌اش از فوتبال اظهار کرد: چندوقتی در فوتبال نبودم اما با توجه به شرکت در کلاس‌های مربی‌گری، مدارک لازم را اخذ کردم و ‌کم‌کم خود را آماده حضور مجد‌د در فوتبال می‌کنم.

وی راجع به نتایج پرسپولیس برانکو در لیگ برتر پانزدهم خاطرنشان کرد: از همان هفته‌های ابتدایی لیگ که پرسپولیس نتایج ضعیفی می‌گرفت در برنامه‌ای تلویزیونی گفتم که این پرسپولیس بیدار می‌شود. با وجود اینکه انتقادهای زیادی از حرفم شد دیدید که پرسپولیس این روزها بهترین کیفیت ممکن را ارائه می‌کند و یکی از شانس‌های قهرمانی‌ است. به نظرم با حفظ این روند رو به رشد، پرسپولیس قهرمان لیگ می‌شود.

جباری در خصوص مشکلات رخ‌داده برای سوشا مکانی دروازه‌بان پرسپولیس نیز گفت: به هر حال حاشیه همیشه همراه فوتبال است و بازیکنان پرسپولیس، استقلال و تیم ملی طبیعتا بیشتر زیر ذره‌بین هستند و باید دقت بیشتری داشته‌باشند. به هر حال امیدوارم شرایط به شکلی رقم بخورد که بتوانیم دوباره سوشا را در زمین فوتبال ببینیم و به واسطه جوانی سوشا، وی را ببخشند.

وی در خصوص سفرش به مشهد و نمایشگاه از آفریقا تا برزیل حسن کامرانی‌فر به نفع موسسه خیریه همدم، گفت: حضور در چنین کارهای عام‌المنفعه اتفاقی نیکو و باعث افتخار است به خصوص برای خانواده فوتبال. امیدوارم که ما هم بتوانیم کمکی به این دختران معلول داشته ‌باشیم. باید برای چنین مسائلی در کنار هم یکپارچه حضور داشته‌ باشیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)