پرسپولیس نیوز : هافبک پرسپولیس می‌گوید در صورت حل مشکلات مالی، این تیم شایسته‌ترین تیم برای قهرمانی در فصل جاری است.

رضا حقیقی درباره شرایط پرسپولیس در آستانه آغاز نیم فصل دوم، دیدار با تراکتورسازی و مشکلات مالی سرخپوشان در این فصل و آینده خود صحبت کرد.

 

* نیم فصل برای پرسپولیس با دیدار برابر تراکتورسازی شروع می‌شود. این بازی را چطور می‌بینی؟

 

نیم فصل دوم نسبت به نیم فصل اول خیلی سخت‌تر است و تعداد مساوی‌ها خیلی بیشتر می‌شود. اما خوشبختانه شرایط برای قهرمانی پرسپولیس مناسب است و به امید خدا اگر مشکلات مالی حل شود شایسته‌ترین تیم برای قهرمانی هستیم. بازی سختی برابر تراکتور در تبریز داریم اما دوست داریم که نیم فصل دوم را با پیروزی شروع کنیم.

 

* آمار نشان می‌دهد در هر فصلی که پرسپولیس قهرمان نیم فصل شده، در پایان لیگ نیز قهرمان شده است.

 

من هم معتقدم که امسال بهترین سال پرسپولیس است. درست است که در ابتدای فصل گفتند تیم ما یارگیری خوبی نکرده اما به نظر من از همه بهتر بازیکن گرفتیم. دایی هم بهترین شرایط را برای تیم فراهم کرده. چه از نظر فنی و چه از نظر دیسیپلین کاری. نمی‌خواهم باشگاه را تحت فشار بگذارم اما اگر امسال قهرمان نشویم در سال‌های بعد کار سخت‌تری برای قهرمان شدن داریم. همه دوست داشتند که با دایی کار کنند. او به تیم شخصیت داده است. از رویانیان هم تشکر می‌کنم که با وجود سختی‌های زیاد کم‌کم مشکلات را حل می‌کند.

 

* مسلمان و حاتمی در نیم فصل به پرسپولیس آمدند و 5-6 بازیکن هم از جمع شما رفتند.

 

بازیکن گرفتن و جدا شدن بازیکن از تیم تحت اختیارات کادر فنی و دایی است. او در این رابطه بهترین تصمیم ها را می‌گیرد. در ابتدای فصل هم خیلی‌ها گفتند که یارگیری ما خوب نبوده، اما بعد از پایان نیم فصل با وجود این که یک امتیاز از ما کسر کردند و در خیلی از بازی‌ها حقمان مساوی و باخت نبود صدر جدول هستیم. مسلمان و حاتمی هم بازیکنان خوبی هستند و می‌توانند به تیم کمک کنند. برای بازیکنانی که رفته‌اند آرزوی موفقیت دارم.

 

* به مشکلات مالی اشاره کردی. بالاخره این بحث به کجا رسید؟

 

– مدیریت باشگاه‌های بزرگی مثل پرسپولیس خیلی سخت است و کار هر کسی نیست. باید از رویانیان تشکر کنم که تا الان کارهای مثبتی انجام داده است. دیروز هم مثل این که دو، سه بازیکن تیم با دایی و رویانیان جلسه‌ای داشته‌اند و سردار قول داده پرداختی‌ها را به زودی به یک حد مشخصی برساند. خود من جزو نفراتی هستم که پول زیادی نگرفته‌ام. از بازیکنان تیم تشکر می‌کنم و می‌خواهم که با سعه صدر بهترین بازی‌های خودشان را انجام دهند و با کسب نتایج خوب باشگاه را ترغیب کنند که وضعیت مالی را بهتر کنند.

 

* در ابتدای فصل پیشنهادی از دیناموکیف داشتی. چقدر امیدواری که در پایان فصل به فوتبال اروپا بروی؟

 

– بالاخره هر بازیکنی نسبت به عملکردش پیشنهاد دریافت می‌کند. من همین الان هم چند پیشنهاد دارم، اما چون پرسپولیس وضعیتش خوب است، آنها را مطرح نمی‌کنم . اگر هم این کار را انجام دهم باشگاه مخالفت می‌کند. تمام تلاشم را می‌کنم تا با تیم ملی به جام جهانی بروم و اگر در آنجا بازی کنم هم که نورعلی نور می‌شود. اما خیلی دوست دارم که در یک تیم خوب اروپایی بازی کنم و تمام تلاشم را برای رسیدن به این هدف انجام می‌دهم.

 

* رضا حقیقی بعد از مدت‌ها در بازی مقابل لبنان برای تیم ملی بازی کرد.

 

– اول از همه صعود تیم ملی را به جام ملت‌های آسیا را تبریک می‌گویم. خدا را شکر بعد از مدتی که به خاطر مصدومیت یا مسائل فنی به تیم ملی دعوت نمی‌شدم این بار دعوت شدنم با بازی کردن مقابل لبنان مصادف شد. باید از سرمربی تیم ملی تشکر کنم. خودم از عملکردم خیلی راضی بودم و فکر می‌کنم که کی‌روش هم رضایت داشت. آن روز با بمبگذاری شرایط سختی برای همه به وجود آمده بود و تمرکز بازیکنان روی آن اتفاقات بود و واقعا ترسیده بودیم، اما خدا را شکر همه چیز به خوبی تمام شد. من همه تلاشم را می‌کنم که در اردوهای بعد هم به تیم ملی دعوت شوم و بتوانم در بازی‌های جام جهانی حضور داشته باشم.

 

* حتما می‌دانی که ستارگان میلان برای بازی با پیشکسوتان پرسپولیس به ایران می‌آیند.

 

– بدون رودربایستی باید بگویم که هیچ تیمی در ایران نمی‌تواند چنین بازی‌های بزرگی را برگزار کند. اما شرایط پرسپولیس فرق می‌کند و قبلا با بایرن‌ مونیخ بازی کرده و فردا هم با میلان رو در رو می‌شود. به هر حال یک تقدیر و تشکر از پیشکسوتان پرسپولیس خواهد بود که باید از مسئولان باشگاه به خاطر تدارک دیدن این بازی تشکر کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)