دوست دارم پرسپولیس ببرد!

مرجع خبری پرسپولیس : رضا شاهرودی می گوید هواداران پرسپولیس نباید این تیم را در هیچ شرایطی تنها بگذارند.

 

ضا شاهرودی کاپیتان سابق سرخ‌پوشان در ابتدای فصل به عنوان مربی در تیم استیل‌آذین فعالیت داشت و شناخت خوبی از حریف این هفته پرسپولیس دارد. او در مورد مسابقه استیل آذین و پرسپولیس می گوید: «استیل‌آذین هم قصه‌اش مثل پرسپولیس است. این تیم هم بسیار پرنوسان کار می‌کند و در یک بازی خیلی خوب است و در بازی دیگر چندان قوی عمل نمی‌کند و در هر حال امیدوارم بازی خوبی از آب درآید.»

شاهرودی در مورد قهر تماشاگران پرسپولیس با این تیم و حضور کمرنگ تر آن ها در ورزشگاه نیز می گوید: « به نظر من هواداران واقعی پرسپولیس نباید تیم را تنها بگذارند.

 

پرسپولیس اگر نتایج بدی می‌گیرد هواداران باید بیایند و در هر شرایطی که هست تیم را تشویق کنند تا پرسپولیس بتواند نتایج بهتری می‌گیرد.»

 

-پرسپوليس توانست ذوب‌آهن را شكست دهد، شرايط تيم را چطور مي‌بينيد؟

به نظر من هيچ كس باورش نمي‌شد پرسپوليس با شرايطي كه داشت بتواند ذوب‌آهن را مقتدرانه در اصفهان شكست دهد. پرسپوليس اگر بتواند روند پيروزي‌هايش را ادامه دهد مطمئنا حاشيه‌ها از اين تيم دور مي‌شود و بازيكنان مي‌توانند راحت‌تر كار كنند.

-اين روزها گفته مي‌شود هواداران با پرسپوليس قهر كردند و كمتر به استاديوم مي‌آيند. در اين ارتباط چه صحبتي داريد؟

به نظر من هواداران واقعي پرسپوليس نبايد تيم را تنها بگذارند. پرسپوليس اگر نتايج بدي مي‌گيرد هواداران بايد بيايند و در هر شرايطي كه هست تيم را تشويق كنند تا پرسپوليس بتواند نتايج بهتري مي‌گيرد. استقلال تيم دوم ايران است و در يك مقطع به دسته سوم سقوط كرد اما ديديم كه هوادارانشان با اين تيم قهر نكردند و توانستند به ليگ دسته يك برگردند. هواداران بايد پشتيبان تيم باشند و نبايد ميدان را خالي كنند.

-شما تقريبا شناخت كاملي از استيل داريد، پيش‌بيني‌تان از اين بازي چيست؟

استيل‌آذين هم قصه‌اش مثل پرسپوليس است. اين تيم هم بسيار پرنوسان كار مي‌كند و در يك بازي خيلي خوب است و در بازي ديگر چندان قوي عمل نمي‌كند و در هر حال اميدوارم بازي خوبي از آب درآيد.

-فكر مي‌كنيد در آخر فصل استيل‌آذين به ليگ يك سقوط كند؟

هيچ چيز معلوم نيست اما اميدوار هستم اين تيم در ليگ بماند.

-براي ديدن بازي به استاديوم مي‌رويد؟

 

متاسفانه مسافرت هستم اما اگر بتوانم به تهران بيايم حتما به استاديوم مي‌روم

. -دوست داريد پرسپوليس تيم سابقتان در اين بازي ببرد يا استيل‌آذين كه در آن زمان مربي آنها بوديد؟

مطمئنا دوست دارم پرسپوليس ببرد. ما پرسپوليسي هستيم و هميشه دوست داريم تيم‌مان پيروز باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)