مرجع خبری پرسپولیس : پیشکسوت پرسپولیس گفت: هواداران نباید زود قضاوت کنند چون استیلی تازه اول راه است و باید به او فرصت داد.

 

رضا شاهرودی با اشاره به توقف پرسپولیس مقابل ملوان اظهار داشت: به نظرم پرسپولیس بد بازی نکرد. اولین بازی همیشه سخت است و ناهماهنگی وجود دارد. مساوی در بازی اول مقابل تیم قرص و محکمی مثل ملوان بد نبود .

 

وی افزود: استنباطم این است باید بادامکی را از ابتدا در ترکیب به کار می گرفت.

 

پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: برای بازی اول لیگ این نتیجه خوب بود. اگر این تیم همین روند را ادامه دهد می تواند به موفقیت برسد. همه می دانند این تیم تغییرات زیادی داشته و نیاز به زمان دارد.

 

شاهرودی با تمجید از عملکرد کریمی گفت: کریمی خیلی خوب بازی کرد. استیلی به او آزادی زیادی داده بود و کریمی شناور بازی می کرد.

 

وی با اشاره به کم حوصلگی تماشاگران پرسپولیس خاطرنشان کرد: این اتفاقات طبیعی است. هواداران پرسپولیس هنوز با خاطره قهرمانی حذفی به استادیوم می آیند و قبول نمی کنند پرسپولیس مساوی کند چه برسد که گل دریافت کند. این تیم همیشه در خانه محکوم به برد است و برای رسیدن به موفقیت باید در بازی های خانگی امتیازات را جمع آوری کرد.

 

پیشکسوت پرسپولیس افزود: هوادارن باید صبور باشند. خیلی زود است تا در مورد این پرسپولیس قضاوت کنیم. این رفتار هواداران درست نبود. خوب یا بد استیلی فعلا سرمربی است و باید از او حمایت شود. به نظرم اگر این تیم به هماهنگی برسد یکی از مدعیان است.

 

شاهرودی گفت: شاید اعتراض هواداران به خاطر نحوه ورود استیلی به پرسپولیس باشد چون اول فصل انتخاب سرمربی خیلی باز شد. هوادارن هم نباید زود قضاوت کنند. ما پرسپولیسی هستیم و باید حمایت کنیم. باید بازی های آینده این تیم را هم دید. اگر پرسپولیس از هفته 5، 6 به بعد باخت یا مساوی دهد، حق دارند اعتراض کنند ولی الان نه.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)