مرجع خبری پرسپولیس : مدافع پرسپولیس گفت:مشکلی وجود ندارد و چون سال گذشته با شماره 20 بازی کردم، این شماره برای من است.

 

رضا نورمحمدی اظهار داشت: تمرینات بسیار خوبی پشت سرگذاشتیم. دوران بدنسازی خیلی سنگین است . باید هم فشرده باشد تا بتوانیم تا پایان لیگ سرحال با تیم ها رقابت کنیم.

 

وی افزود: خوشبختانه جو تیم خیلی خوب است و بچه ها همدل در کنار هم تلاش می کنند تا از لحاظ آمادگی و هماهنگی به سطح خوبی برسند. کم کم دوران بدنسازی به پایان می رسد و با برگزاری دیدارهای دوستانه دنبال هماهنگی بیشتر هستیم.

 

مدافع پرسپولیس تصریح کرد: تیم ما بازیکنان خوبی جذب کرده است. بازیکنانی آمده اند که سابقه بازی در پرسپولیس را داشتند و با جو بیگانه نیستند. ما 4 ملی پوش گرفتیم و یکی دونفری هم که مدنظر هستند، به تیم اضافه خواهند شد. با این نفرات می توانیم مدعی اصلی قهرمانی باشیم.

 

نورمحمدی گفت: تیم ما تقریبا استخوانبندی فصل قبل خود را حفظ کرده است و ریزش کمی داشتیم. مطمئن باشید که چیزی جز قهرمانی نمی تواند ما را راضی کند.

 

وی خاطرنشان کرد: هرتیمی در فصل نقل و انتقالات تلاش می کند بهترین بازیکنان را بگیرد ولی فکر می کنم بهترین عملکرد را در این زمینه پرسپولیس داشته است. امیدوارم بتوانیم با این تیم خوبی که جمع شده، به قهرمانی برسیم.

 

مدافع پرسپولیس در خصوص اظهارات استقلالی ها که گفته اند کرار بهتر از کریمی است ، اظهار داشت: هرکس نظری دارد اما این دیگر مثل روز روشن است که کریمی چه در سطح ایران چه در سطح آسیا خیلی بالاتر از بازیکنانی امثال کرار است. کریمی هنوز هم از اروپا خواهان دارد.

 

نورمحمدی گفت: من هم پستی های خوب و قوی دارم. از الان سعی می کنم که با تلاش زیاد نظر استیلی را جلب کنم. قرار گرفتن در ترکیب ثابت سخت است ولی بستگی به عملکرد خود ما دارد. تلاش می کنم از همان بازی اول خود را در ترکیب اصلی جا کنم.

 

وی در خصوص برخی شایعات در خصوص اختلاف برای پوشیدن پیراهن شماره 20 با نصرتی تاکید کرد: روی این شماره مسئله ای نبوده است. فکر می کنم نصرتی یکی از شماره های 5 یا 6 را بردارد. او فکر کرده بود که شماره 20 خالی است ولی وقتی فهمید که من این شماره را می پوشم، شماره دیگری گرفت. اصلا شماره مهم نیست. خودم دوست دارم این شماره را بپوشم و شماره ام را هیچ وقت عوض نمی کنم.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)