پرسپولیس نیوز : مهاجم تیم فوتبال نفت تهران تاکید کرد که برای حضورش در پرسپولیس تنها او تصمیم گیرنده نخواهد بود.

رضا نوروزی  ابتدا در مورد پیشنهاد باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: من هم این موضوع را شنیده و می‌دانم که پرسپولیس به دنبال جذب من است. البته هنوز این موضوع به سرانجام نرسیده و گویا باشگاه پرسپولیس نامه‌ای به باشگاه نفت ارسال کرده تا طرفین در این خصوص مذاکره کنند. آنچه مسلم است من با باشگاه نفت قرارداد دارم و حالا باید منتظر ماند و دید شرایط چگونه پیش خواهد رفت.

وی در پاسخ به این سوال که «چند درصد احتمال دارد پیراهن پرسپولیس را برتن کنید؟»، خاطرنشان کرد: هنوز چیزی قطعی نیست و در مورد رفتن به پرسپولیس فقط من تصمیم گیرنده نیستم. من با باشگاه نفت قرارداد دارم و فکر می‌کنم در مورد این مسائل باید باشگاه‌های پرسپولیس و نفت به توافق برسند. فعلاً که چیزی مشخص نیست و من هم دوست ندارم زیاد صحبت کنم. در حال حاضر باید صبر کنم تا اینکه در چند روز آینده همه چیز مشخص شود.

مهاجم تیم فوتبال نفت تهران در خصوص دلایل نیمکت‌نشینی‌اش در دیدارهای اخیر این تیم گفت: من باید حرفه‌ای فکر کنم. الان بازیکن نفت هستم و در این مدت هم هیچ مشکلی در این تیم نداشته‌ام. با اینکه نیمکت نشین شدم اما اعتراضی نکرده و به تلاش خود ادامه دادم. به هر حال هر مربی تفکرات خاص خودش را دارد و چند روز پیش هم گفتم که اگر قرار است از من استفاده نشود، بهتر است که به تیم دیگری بروم. چند تیم دیگر هم مرا می‌خواهند اما باید چند روز صبر کنم تا ببینم شرایط چگونه می‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)