پرسپولیس نیوز : رضا نوروزی آماده بازگشت به میادین است. او دیروز از انگیزه بالایش برای گلزنی حرف می‌زد.

قرار بود مقابل النصر عربستان بازي كني، براي اين ديدار آماده‌اي؟
من كمي زود تمرينات با توپ خودم را شروع كردم، در واقع بايد از امروز يا فردا تمرينات پا به توپ و كار گروهي‌ام را آغاز مي‌كردم اما زودتر كار با توپ را آغاز كردم به همين دليل پايم درد گرفت و كمي متورم شد و حالا حضورم مقابل النصر 50-50 است.

خب چرا زودتر از موعد كارت را شروع كردي؟!
من ديدم پايم مشكلي ندارد و جوگير شدم! حالا هم فكر مي‌كنم براي بازي بعدي نباشم بهتر است البته در اين خصوص پزشكان تيم و سرمربي پرسپوليس تصميم آخر را مي‌گيرند.

افسوس نمي‌خوري كه در دو بازي گذشته ليگ قهرمانان براي پرسپوليس بازي نكردي؟
چرا، خيلي افسوس مي‌خورم. وقتي بازي‌ها را مي‌بينم باور كنيد از ناراحتي واقعاً ديوانه مي‌شوم اما خب كاري نمي‌توانم بكنم فقط اميدوارم اين بار آخرين مرتبه‌‌اي باشد كه رباط صليبي‌ام پاره مي‌شود و ديگر اين كابوس برايم تكرار نشود.

بازي پرسپوليس و بنيادكار را چطور ارزيابي كردي؟
پرسپوليس مقابل بنيادكار بسيار خوب بود و حساب شده بازي كرد. بازيكنان پرسپوليس طوري بازي كردند كه به 3 امتياز برسند و در حال حاضر پرسپوليس نيمي از راه صعود از گروهش را پيموده است. اين مسئله مرا بيشتر از همه خوشحال مي‌كند.

چرا؟
چون فكر مي‌كنم خدا يك نگاهي به ما انداخت! از آنجا كه به احتمال زياد پرسپوليس صعود خواهد كرد من هم مي‌توانم يكي، دو بازي بيشتر براي تيمم در آسيا بازي كنم.

تا به حال در آسيا بازي نكرده‌اي؟
نه متأسفانه، از نفت كه رفتم اين تيم آسيايي شد، همين داستان برايم در فولاد هم تكرار شد و حالا اميدوارم در بدبياري هت‌‌تريك نكنم!

درخصوص عناصر تهاجمي پرسپوليس چه نظري داري؟
مهدي طارمي و گابريل آن جلو عالي كار مي‌كنند، از آن گذشته ما در چپ و راست، نوروزي و عاليشاه را داريم كه عالي هستند، در مجموع اعتقاد دارم تيم ما شخصيت خوبي پيدا كرده و لرزه بر تن هر تيمي خواهد انداخت.

به نظر مي‌رسد بازيكنان در ليگ قهرمانان نسبت به ليگ برتر با انگيزه بيشتري بازي مي‌كنند.
اين اتفاق ناخواسته مي‌افتد. بازيكنان ما وقتي مقابل تيم‌هاي آسيايي قرار مي‌گيرند كه در آنها بازيكنان ميلياردي حضور دارند، انگيزه‌شان مضاعف مي‌شود. ضمناً ما تا الان ضعيف بوديم چون مشكلات فراواني داشتيم. از بدقولي در پرداخت پول به بچه‌ها تا وضع لباس‌ها و بلاتكليفي مديريت كه حالا همه اين مشكلات حل شده و بچه‌ها در آسيا راحت بازي مي‌كنند.

هنوز به ليگ برتر اميدواري؟
كار ما كمي سخت شده اما به نظرم اگر 3 برد متوالي در ليگ برتر كسب كنيم، مي‌توانيم به كسب سهميه آسيا اميدوار باشيم. ما بايد دوباره سال بعد در آسيا حضور داشته باشيم.

فكر مي‌كني پرسپوليس پتانسيل و توانايي صعود تا چه مرحله‌اي را در آسيا دارد؟
ان‌شاءا… از گروه‌مان كه حتماً صعود مي‌كنيم اما در ادامه بايد ببينيم كه چه قرعه‌اي نصيب ما خواهد شد. ضمناً بايد ديد در تابستان آينده چطور تيم را تقويت مي‌كنند اما من شخصاً اميدوارم حالا كه پرسپوليس طلسم نبردن در ازبكستان را شكسته، طلسم قهرماني در آسيا را هم بشكند.

براي بازي با النصر در عربستان چه صحبتي داري؟
بازي با النصر در عربستان بسيار سخت است اما بازيكنان ما ديگر استرس صعود را ندارند و مطمئناً خيلي راحت‌تر بازي خواهند كرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)