عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس و مدیرکل دفتر برنامه ریزی و نظارت وزارت ورزش و جوانان گفت: پرونده برانکو ایوانکوویچ کمی پیچیده شده است اما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا با او به توافق برسیم.

علی رغبتی در خصوص آخرین وضعیت پرونده برانکو ایوانکوویچ، اظهار داشت: داستان برانکو کمی پیچیده شده است. او برای تیم زحمات زیادی کشیده و قطعا از حافظه ما پاک نخواهد شد. دوست داریم این مساله خیلی دوستانه به پایان برسد و تمام تلاش خود را در این راه خواهیم کرد.

وی ادامه داد: از برانکو و دستیارانش انتظار همکاری داریم و اگر به نقطه توافق برسیم مایلیم هرچه سریعتر پرونده را مختومه و حق و حقوق او و دستیارانش را پرداخت کنیم.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه به نظر می‌رسد برانکو کمی ناراحت است و به همین دلیل از همکاری لازم سر باز می‌زند، گفت: به برانکو حق می‌دهم چون در بعضی مذاکرات کارها خوب پیش نرفت اما مطمئنم قلب او برای پرسپولیس می‌تپد و باید حق و حقوق او را پرداخت کنیم. برانکو به اندازه کافی صبوری کرده و امیدوارم شرایط ما را هم درک کنند.

وی در مورد شروط فدراسیون فوتبال برای حضور کریم باقری در تیم ملی، اظهار داشت: در جزییات شروط فدراسیون نیستم اما کریم باقری باعث افتخار پرسپولیس و دلیل وحدت تیم است. قطعا ما به او نیاز داریم و جایگاه او در پرسپولیس دائمی و همیشگی است. هر تیمی آرزوی داشتن یک کریم باقری را دارد. دانش، وفاداری، اخلاق و تمام مسایل دیگر این اسطوره پرسپولیس باعث افتخار است.

رغبتی در خصوص آخرین وضعیت علیرضا بیرانوند نیز تصریح کرد: قرارداد این بازیکن ۱۱ تیرماه با ما به پایان رسیده و از آن روز بازیکن آنتورپ به حساب می‌آید.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در رابطه با حواشی اخیر برگزاری رقابت‌های لیگ برتر و مثبت شدن آزمایش کرونا بازیکنان برخی تیم‌ها تاکید کرد: ما تابع مصوبات ستادهای بالا دستی خود هستیم و هرچه ستاد مقابله با کرونا در ورزش بگوید، پایبند آن هستیم. تیم ما طبق قوانین تمرینات و بازی‌های خود را برگزار می‌کند و خوشبختانه چون بازیکنان ما حرفه‌ای هستند از خیلی مسائل خطرناک دوری می‌کنند.

وی تاکید کرد: احتمال ابتلا به کرونا در زمین‌های فوتبال بسیار کم است و اگر شما مساحت یک ورزشگاه و افراد حاضر در آن را بررسی کنید متوجه صحبت من می‌شوید. در جابجایی تیم‌ها و حضور آنها در شهرهای دیگر هم بدون مشکل کارها انجام می‌شود.

رغبتی اظهار داشت: چند وقت پیش خبری دیدم که تیم زنیت به خاطر استفاده از تیم امید خود به خاطر ابتلا تیم بزرگسالان به کرونا، شکست سنگینی خورده ولی هیچکس اعتراض نکرده و دقیقا شرایط کرونا در ایران با سایر کشورها تفاوتی ندارد.

وی در مورد وضعیت شکایت کالدرون از باشگاه پرسپولیس گفت: گفت‌وگوی اولیه خوبی با کالدرون داشتیم و به دنبال توافق با او هستیم. به اعتقاد من رای فیفا در مورد پرونده این مربی هم به زودی به دست ما خواهد رسید.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سئوال که آیا در حال حاضر خطر کسر امتیاز این تیم را تهدید می کند، اظهار داشت: از نظر زمانی هیچ خطری فعلا باشگاه را تهدید نمی‌کند و الان پرونده فوری وجود ندارد ولی تعهداتی داریم که باید اجرایی کنیم.به اعتقاد من آخر تابستان بدهی‌های خارجی خود را پرداخت خواهیم کرد.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا باشگاه پرسپولیس مذاکره با بازیکنان مد نظر خود برای فصل آینده را آغاز کرده است، گفت: تمام تمرکز ما روی لیگ و جام حذفی است و قطعا بعد از این مسابقات تیم خود را هم با صلاحدید سرمربی تقویت خواهیم کرد.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی و نظارت وزارت ورزش و جوانان در پاسخ به این سئوال که آیا این‌بار پرسپولیس و استقلال خصوصی خواهند شد، خاطرنشان کرد: با توجه به حضورم در وزارت ورزش و جوانان از گذشته شاهد روند خصوصی سازی این دو باشگاه بودم اما شرایط این بار متفاوت است و به اعتقاد من با تدبیری که از سوی وزیر ورزش صورت گرفته بالاخره این اتفاق رخ خواهد داد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)