عضو هیات مدیره پرسپولیس گفت: مذاکرات برای حفظ بازیکنان فعلی تیم آغاز شده است که مهدی ترابی و بشار رسن هم از جمله آن‌ها بودند.

علی رغبتی عضو هیات مدیره پرسپولیس در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس، اظهار داشت: در پی هماهنگی‌ها و جلسات کاری که از نزدیک به ۲۰ روز قبل با مدیر و سرمربی تیم داشتیم، مذاکرات برای حفظ بازیکنان فعلی تیم آغاز شده است که مهدی ترابی و بشار رسن هم از جمله آن‌ها بودند.
وی ادامه داد: باشگاه پرسپولیس از نزدیک به ۲۰ روز قبل فعالیت خود برای نقل و انتقالات را با اولویت حفظ شاکله تیم فعلی آغاز کرد. در این ارتباط جلساتی را با آقایان افشین پیروانی و یحیی گل‌محمدی داشتیم که در جریان آن‌درباره شرایط برای حفظ بازیکنان صحبت شد. از همان زمان، جلسات با مدیران برنامه بازیکنانی نظیر مهدی ترابی، بشار رسن و چند بازیکن دیگر که بندهایی در قراردادشان داشتند یا این که قرارداد آن ها در پایان این فصل به انتها می‌رسد، نیز آغاز شد.

دلیل این امر، اولویت کادر فنی و باشگاه برای حفظ استخوان‌بندی تیم بود تا پس از آن با توجه به بازیکنانی که در اختیار داریم برای تقویت تیم، جهت لیگ قهرمانان آسیا و فصل بعدی رقابت‌ها وارد بازار نقل و انتقالات شویم. در این مدت هیات مدیره به دنبال اجرای همین اهداف بود و برای آن برنامه ریزی کرده است.

او در پایان گفت: هدف اصلی حفظ شاکله تیم است همانطور که در سالهای گذشته نیز این اتفاق افتاد و گام بعدی نیز یارگیری بر اساس نیاز کادر فنی است تا ان‌شاءالله برای فصل بعد هم با قدرت وارد مسابقات شویم.

گفتنی است امروز خبری در رسانه ها منتشر شد مبنی بر اینکه رغبتی در جلسه هیئت مدیره با تمدید قرارداد بشار رسن به دلیل هزینه بالا مخالفت کرده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)