مرجع خبری پرسپولیس : علی کریمی هر روز 2 ساعت قبل از شروع تمرین در درفشی فر حاضر می شود و به الگویی برای سایر بازیکنان پرسپولیس تبدیل شده است.

 

در حالی که طی روزهای گذشته برخی رسانه از بروز اختلاف مابین علی کریمی و مصطفی دنیزلی خبر داده اند، رفتار حرفه ای کریمی او را در میان بازیکنان محبوب دنیزلی قرارداده که الگویی برای سایر بازیکنان پرسپولیس محسوب می شود.

 

علی کریمی هر روز صبح راس ساعت 8:30 در درفشی فر حاضر می شود و پس از صرف صبحانه خود را برای حضور فعال در تمرینات آماده می کند. این رفتار کاپیتان پرسپولیس موجب شده تا اکثر بازیکنان این تیم تا ساعت 9 خود را به درفشی فر رسانده و پس از صرف صبحانه در کنار جادوگر خود را برای آغاز تمرینات در ساعت 10:30 آماده کنند.

 

کریمی در تمرینات اخیر پرسپولیس یکی از آماده ترین و با انگیزه ترین نفرات تیم بود تا جایی که رفتار حرفه ای و نظم جادوگر ، شماره 8 را به بازیکن محبوب افندی تبدیل کرده است.

 

ناصر صادقی مشاور و مترجم مصطفی دنیزلی می گوید: رفتار حرفه ای کریمی و آمادگی او در تمرینات پرسپولیس دنیزلی را متعجب کرده است تا جایی که دنیزلی در همین یک هفته کریمی را به عنوان کاپیتان شایسته تیمش شناخته است. دنیزلی در بحث تاکتیکی هم نگاه ویژه ای به کریمی دارد و مطمئن باشید کاپیتان پرسپولیس در نیم فصل دوم ستاره بی چون و چرای لیگ خواهد بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)