مرجع خبری پرسپولیس : یکی از وبسایت های نزدیک به دولت و حبیب کاشانی از رقابت حمید استیلی و حمید درخشان برای سرمربیگری پرسپولیس خبر داده است.


رجا نیوز از سایت های وابسته به دولت و نزدیک به کاشانی می نویسد: هنوز مشخص نیست نیمکت داغ پرسپولیس به چه کسی خواهد رسید، حبیب کاشانی در برنامه نود اعلام کرد پنج نفر شانس نشستن روی این نیمکت را دارند به همین دلیل از علی دایی، حمید استیلی، حمید درخشان، محمد مایلی کهن و منصور ابراهیم زاده برنامه خواهیم گرفت تا از بین این پنج نفر یک نفر به عنوان سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ یازدهم انتخاب شود.

 

پس از این اظهارنظر کاشانی، رسانه‌های خبری به سراغ گزینه‌های مورد نظر پرسپولیس رفتند، محمد مایلی کهن نخستین فردی بود که از قبول پیشنهاد حبیب کاشانی سرباز زد تا تعداد گزینه‌های مربیگری پرسپولیس به عدد چهار برسد.

از آنجا که علی دایی در سخنان خود قبل از ابقای کاشانی به عنوان سرپرست پرسپولیس تاکید کرده بود تمایلی به همکاری با این باشگاه را ندارد برخی هواداران پرسپولیس تصور کردند علی دایی همانند محمد مایلی کهن از فهرست گزینه‌های مربیگری پرسپولیس خارج خواهد شد اما چرخش عجیب دایی تعداد گزینه‌های احتمالی مربیگری پرسپولیس در لیگ یازدهم را روی عدد چهار نگه داشت چون او در کنار حمید درخشان، حمید استیلی و منصور ابراهیم زاده برنامه خود را برای مربیگری در پرسپولیس به کاشانی ارائه کرد.

 

 

با ارائه برنامه‌های پیشنهادی این چهار نفر به حبیب کاشانی این سوال برای هواداران به وجود آمد که در نهایت چه کسی روی نیمکت پرسپولیس خواهد نشست تا هدایت سرخپوشان پایتخت در لیگ یازدهم را در دست گیرد. حبیب کاشانی در پاسخ به این سوال می‌گوید: «اعضای کمیته فنی باشگاه پرسپولیس به زودی با بررسی برنامه‌های پیشنهادی به بهترین برنامه رای مثبت خواهند داد تا فرد پیشنهاد دهند به عنوان سرمربی جدید فعالیت خود را برای انتخاب بازیکنانش آغاز کند.»

کاشانی برای این که متهم به حمایت از فرد خاصی نشود، در ادامه توضیحات خود می‌گوید: «شاید برنامه هیچ یک از این چهار نفر مورد تائید کمیته فنی باشگاه پرسپولیس قرار نگیرد به همین دلیل ممکن است نفر پنجی به این فهرست اضافه شود تا او هدایت پرسپولیس را در دست گیرد.»

 

اظهارات کاشانی ابهام در پروسه انتخاب سرمربی پرسپولیس را از بین نمی‌برد به همین دلیل هنوز این سوال برای هواداران تیم فوتبال پرسپولیس وجود دارد که سرمربی فصل آینده پرسپولیس کیست؟ با این حال پاسخ منفی منصور ابراهیم زاده برای حضور در پرسپولیس تعداد گزینه های موجود را به سه نفر می رساند.

 

نزدیکان باشگاه پرسپولیس نظریه جالبی برای این پرسش دارند که می‌توان با بررسی چندباره این مساله تا حدودی پی به پاسخ مورد نظر این پرسش برد، منابع خبری نزدیک به باشگاه پرسپولیس مدعی هستند سرمربی پرسپولیس روز شنبه به طور رسمی انتخاب خواهد شد که در این بین شانس دو نفر برای انتخاب بیشتر از سایر گزینه‌هاست. این افراد اعلام کردند هیچ فشار برای انتخاب سرمربی فصل آینده از سوی مقام بالاتری وجود ندارد و در این بین تصمیم نهایی را حبیب کاشانی خواهد گرفت که کاشانی با تفیض اختیار به کمیته فنی مسوولیت انتخاب سرمربی را بر عهده کمیته فنی باشگاه سپرده تا آنها از بین این سه نفر یک نفر را به عنوان گزینه اصلح انتخاب کند.

 

هرچند هنوز از ترکیب اعضای جدید کمیته فنی باشگاه رونمایی نشده و قرار است این افراد از سوی حبیب کاشانی انتخاب شوند اما براساس شنیده‌ها گزینه‌های احتمالی که شانس حضور در این کمیته را دارند با حضور افراد امتحان پس داده در کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس زیاد موافق نیستند به گونه‌ای که برخی از اعضای این کمیته که احتمال حضورشان درکمیته فنی پرسپولیس وجود دارد، در مذاکرات مقدماتی خود به حبیب کاشانی صراحتا تاکید کردند با حضور علی دایی در بین گزینه‌ها موافق نیستند و اگر قرار باشد آنها یک نفر را از بین این چهار نفر انتخاب کنند مطمئنا آن یک نفر علی دایی نخواهد بود.

 

این خط و نشان اعضای احتمالی کمیته فنی نشان می‌دهد نباید انتظار داشت کمیته فنی باشگاه پرسپولیس علی دایی را به عنوان گزینه منتخب خود از بین گزینه‌های موجود برگزیند، بر این اساس شانش دو گزینه دیگر برای حضور روی نیمکت پرسپولیس بیشتر از قبل می‌شود.

 

بر اساس اخبار نیمه رسمی به احتمال بسیار زیاد کمیته فنی پرسپولیس که اعضای آن امشب از سوی کاشانی معرفی خواهند شد از صبح  شنبه بررسی برنامه‌های مربیان مورد نظر را آغاز خواهند کرد و نتیجه این بررسی را طرف بیست و چهار ساعت به حبیب کاشانی اعلام خواهند کرد که در نهایت سرمربی جدید پرسپولیس پس از ملاقات با کاشانی و اعضای کمیته فنی به هواداران معرفی شود.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)