مرجع خبری پرسپولیس : تيم‌هاي بزرگ به دليل هواداران زيادي كه دارند تمام بازي‌هايشان يك خاطره مي‌شود. بازي با ملوان هم براي پرسپوليسي‌ها يادآور باخت 2- يك اين تيم در تهران است.

 

آن بازي و خاطره‌اش تلخ تر از شكست 3-2 فصل گذشته بود. پرسپوليس در زماني كه سوبل آلماني را روي نيمكت داشت در تهران به ملوان باخت.

 

در آن بازي بهروز رهبري‌فرد يك گل به خودي زد و يك ضربه پنالتي را از دست داد. ديروز و قبل از بازي پرسپوليس- ملوان اتفاقات قبل و بعد از آن بازي را با او مرور كرديم.

 

قبل از آن بازي تصور مي‌كردي كه چنين پاياني هم داشته باشي؟
اصلا، معمولا وقتي بازيكنان براي گرم كردن به زمين مي‌آيند به طور كامل از شرايطشان آگاه نيستند اما من آن روز احساس مي‌كردم كه روز خوبي دارم چون سر حال بودم و با انگيزه.

 

اما آن اتفاق افتاد، اول گل به خودي و بعد پنالتي.
آن روز بدترين روز ورزشي‌ام بودم. يك توپ از كناره‌ها سانتر شد و من به خاطر شرايط بدني‌ام احساس مي‌كردم آن را به سمت وسط زمين فرستادم اما وقتي ديدم توپ درون دروازه رفت انگار استاديوم روي سرم خراب شد حتي به علي آقا گفتم تعويضم كند كه قبول نكرد.

 

و آن ضربه پنالتي؟
وقتي پنالتي شد گفتم خدايا شكرت كه اين فرصت را برايم به وجود آوردي. آن لحظه خيلي انگيزه و انرژي مثبت داشتم اما شما از كساني كه پنالتي‌زن هستند سوال كنيد قبل از ضربه سمت دروازه را در ذهن خود تعيين مي‌كنند من هم اين كار را كردم.

 

اما گل نشد.
بله، براي اينكه وقتي توپ را كاشتم و عقب آمدم يحيي گل‌محمدي در گوش من گفت كه از روي نيمكت مي‌گويند محكم بزن چپ، در حالي كه من سمت راست را هدف قرار داده بودم همين تمركزم را به هم زد و گفتم اگر بزنم راست و گل نشود مي‌گويند چرا به حرف ما گوش ندادي، من هم زدم چپ و گلر ملوان گرفت و ديگر همه چيز برايم فاجعه شد.

 

چه‌طور؟
به خدا قسم آرزويم اين بود كه وسط زمين دفنم مي‌كردند چون نمي‌توانستم تو صورت كسي نگاه كنم.

 

چه‌كار كردي؟
رفتم رختكن و داخل سونا شدم و بيرون نمي‌آمدم كه علي آقا گفت بيا بيرون خجالت بكش، تو اينقدر براي تيم زحمت كشيدي حالا يك روز هم اينطوري مي‌شود. يادم مي‌آيد حميد استيلي هم خيلي دلداري به من داد اما اصلا من حرف‌هاي آنها را نمي‌شنيدم.

 

چطور تا خانه رفتي؟
به بچه‌ها مي‌گفتم شما برويد من در رختكن مي‌مانم، خلاصه محمد پروين مرا سوار ماشين خودش كرد و من هم ماشينم رادر استاديوم جا گذاشتم و رفتم خانه و از اتاقم تا سه روز بيرون نيامدم تا اينكه آقاي خوردبين زنگ زد كه بيا و رفتم و هواداران با معرفت هم برايم سنگ تمام گذاشتند. يك حرفي هم بزنم؟

 

بفرماييد.
مي‌خواهم بگويم براي هواداران، تمام بازي‌ها مهم است. آنها هنوز هم كه مرا مي‌بينند از آن بازي حرف مي‌زنند اما كسي نمي‌گويد دقيقه 4+90 به برق گل زدي يا دقيقه 90 بازي با استقلال پنالتي را زدم زير طاق دروازه برومند، چون در اردوي تيم ملي ديده بودم پرويز كناره‌ها را خوب شيرجه مي‌زند. به هر حال اميدوارم اين اتفاق براي هيچ بازيكني رخ ندهد. باور كنيد تصميم داشتم بعد از بازي با ملوان از فوتبال خداحافظي كنم. الان هر وقت پرسپوليس با ملوان بازي دارد خودم را مشغول مي‌كنم تا خيلي حواسم به بازي نباشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)