پرسپولیس نیوز : کاپیتان پیشین پرسپولیس گفت: بهتر است بگوییم بازی با میلان برای تجلیل از تمام پیشکسوتان پرسپولیس است نه فقط مهدوی‌کیا.

بهروز رهبری‌فرد در مورد تشکیل تیم پیشکسوتان پرسپولیس، بازی روز پنج‌شنبه با میلان، قهرمانی نیم فصل پرسپولیس ، آمار خط دفاعی این تیم و … صحبت‌های زیر را انجام داد:

مصدومیت مانع حضورت در بازی با میلان شد…
قبل از شروع تمرینات مصدوم شدم ولی روز اول که با پیشکسوتان تمرین کردم درد پایم بیشتر شد. با دکتر زرینه صحبت کردم و گفت می‌توانی با آمپول بازی کنی اما مصدومیتت بیشتر می‌شود، به خاطر همین کمی ترسیدم.

جو تمرینات چطور است؟
حرف ندارد، البته بعضی از دوستان نمی‌خواستند به تمرین بیایند اما آمدند! همین الان هم بعضی‌ها با رویانیان، دایی یا باشگاه پرسپولیس مشکل دارند اما به تمرین آمدند تا کنار یکدیگر باشند، واقعاً حس قشنگی است. این بازیکنان کاری ندارند که مدیرعامل پرسپولیس چه کسی است چون به عشق مردم بازی می‌کنند.

 فکر می‌کنی تمرینات این تیم ادامه داشته باشد؟
امیدوارم همینطور باشد، بعد از بازی پنج‌شنبه همه ما به خانه می‌رویم اما با صحبتی که با علی پروین داشتم، پیشنهاد دادم همین تیم هفته‌ای یکی، دو بار تمرین کند و ماهی یک بار بازی دوستانه‌ با پیشکسوتان دیگر تیم‌ها انجام دهیم. اگر قرار باشد فقط تمرین کنیم بعد از بازی با میلان هیچکس به کارگران نمی‌آید. به خدا همین تمرینات باعث می‌شود مشکلات خیلی از پیشکسوتان حل شود.

 اما بعضی‌ها نیامدند.
کاش مایلی‌کهن و دایی هم به تمرین می‌آمدند تا خیلی از کدورت‌ها حل شود. خیلی‌ها با هم مشکل دارند اما سر تمرین یکدیگر را صدا می‌زنند و با هم شوخی می‌کنند.

 حضور علی پروین چقدر در تشکیل این تیم تاثیر داشت؟
مسلماً تاثیر زیادی داشت، مهدی هاشمی نسب می‌گفت اگر هر کسی غیر از پروین به او زنگ می‌زد حتی با 100 میلیون هم به تمرین نمی‌آمد. خیلی‌ها به خاطر پروین آمدند.

 قرار است بازی با میلان به نوعی خداحافظی مهدوی‌کیا هم باشد.
به نظر من این مسابقه بازی خداحافظی خیلی‌هاست، امثال پیوس، عاشوری، کرمانی مقدم و … که غریبانه رفتند. من خواهش می‌کنم  نگویید این بازی فقط برای تجلیل از  مهدوی‌کیاست چون اگر به این موضوع تاکید کنیم بقیه ناراحت می‌شوند و کدورت به وجود می‌آید، بهتر است بگوییم بازی با میلان برای تجلیل از تمام پیشکسوتان پرسپولیس است. مطمئنم خود مهدوی‌کیا هم دنبال این صحبت‌ها نیست.

از نظر بدنی مشکلی ندارید؟
مگر می‌شود مشکلی نباشد! مطمئن باشید امثال مالدینی از نظر بدنی بسیار آماده هستند، ندید این موضوع را می‌گویم که از نظر بدنی آنها به ما می‌چربند اما در مجموع زمانی همه ما از تلویزیون بازی میلانی‌ها را می‌دیدم اما حالا می‌خواهیم مقابل آنها بازی کنیم.

راستی در تمرین با هاشمی نسب، انصاریان و شاهرودی چه می‌گفتید؟
از قدیم‌ها صحبت می‌کردیم، مسئله خاصی نبود!

به پرسپولیس برسیم، اول فصل فکر می‌کردید تیم دایی قهرمان نیم فصل شود؟
نه من، بلکه هیچ‌کس دیگری فکر نمی‌کرد چنین اتفاقی رخ بدهد. پرسپولیس چند سالی بود که که در دور ناکامی قرار داشت و همیشه هم مشکل وجود داشت. حالا که تیم صدرنشین شده کار برای بازیکنان سخت‌تر شده چون حفظ صدرنشینی از خودِ صدرنشینی دشوارتر است، الان توقع از پرسپولیس زیاد شده و دیگر کسی به سوم و چهارم شدن فکر نمی‌کند. واقعاً از صدرنشینی پرسپولیس خوشحال هستم.

عملکرد خط دفاعی سرخپوشان چطور بوده؟
خط دفاع پرسپولیس نقطه قوت این تیم بود، اگر پرسپولیس الان صدر جدول است به خاطر خط دفاع است، چون تیمی که گل نخورد حداقل یک مساوی می‌گیرد. شما ببینید پرسپولیس در نیم فصل اول بد نباخته و اگر هم شکستی بوده با یک گل اختلاف رقم خورده است.

 و سید جلال حسینی…
واقعاً حق سید جلال بود که بهترین بازیکن نیم فصل اول شود، فقط باید همین فرم را حفظ کند. او می‌تواند در برزیل هم بهترین باشد.

در مورد بازی روز جمعه پرسپولیس و تراکتورسازی هم صحبت می‌کنی؟
تراکتورسازی امسال تیم خوبی دارد و مربی با دانشی هم در این تیم حضور دارد. من با جلالی کار کردم و می‌دانم الان جلالی تمام پرسپولیس را آنالیز کرده است. جو ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز هم مثل جهنم است اما خوشبختانه پرسپولیس به این فضا عادت دارد. در مجموع بازی سختی در انتظار پرسپولیس است اما شکست دادن تراکتورسازی یکی از گزینه‌های قهرمانی پرسپولیس است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)