پرسپولیس نیوز : کاپیتان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که مدیرعامل این باشگاه برای موفقیت خودش و سرخپوشان هر کاری می‌کند.

بهروز رهبری‌فرد در مورد فعالیت پرسپولیس در فصل نقل‌وانتقالات و جدایی بازیکنان تأثیرگذار این تیم گفت: جدایی سیدجلال حسینی و خلعتبری به پرسپولیس ضربه می‌زند. من نمی‌خواهم پیش از آغاز فصل از پرسپولیس انتقاد کنم ولی این دو بازیکن خیلی به کار تیم می‌آمدند.

وی ادامه داد: خط حمله پرسپولیس با خلعتبری بسیار خطرناک بود. او فصل گذشته گل‌ها و پاس گل‌های فراوانی برای پرسپولیس به ثمر رساند و واقعاً حیف شد که دیگر در پرسپولیس نیست. سیدجلال حسینی هم که بهترین مدافع ایران است و جانشین ندارد،‌ درست است مدافعان پرسپولیس خوب هستند اما در نبود حسینی خط دفاع پرسپولیس دچار مشکل می‌شود.

کاپیتان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه باشگاه پرسپولیس اعلام کرده حسینی و خلعتبری برای تمدید قرارداد تخفیف ندادند، اظهار داشت: نمی‌دانم تخفیف دیگر چیست! بازیکن باید قلبش برای پرسپولیس بزند. البته گذشت آن زمانی که بازیکنان به خاطر پیراهن به پرسپولیس و استقلال می‌رفتند. اینگونه فوتبالیست‌ها را باید با میکروسکوپ پیدا کنیم!

رهبری‌فرد ضمن بیان این جمله که فوتبالیست‌ها حق دارند به فکر آینده‌شان باشند، درباره انتقاداتی که برخی هواداران پرسپولیس از رحیمی کرده و مدیرعامل پرسپولیس را به سپاهانی بودن محکوم می‌کنند، خاطرنشان کرد: من از رحیمی شناختی ندارم اما گفتن این حرف‌ها واقعاً خنده‌دار است. رحیمی تمام تلاشش را انجام می‌دهد تا پرسپولیس موفق شود، چون در این صورت صندلی خودش محکم‌تر می‌شود. اگر پرسپولیس دو بازی را پشت سر هم ببازد و نتیجه نگیرد اولین نفری که مورد هجمه هواداران قرار می‌گیرد رحیمی است، پس او به خاطر خودش هم که شده دوست دارد پرسپولیس موفق شود.

مدافع پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در مورد حضور برخی پیشکسوتان و مربیان پرسپولیسی در تیم راه‌آهن عنوان کرد: باید از حمید استیلی به خاطر اینکه پرسپولیسی‌ها را دور خود جمع کرده تشکر کنم. امثال احمدرضا عابدزاده انسان‌های کوچکی نیستند اما وقتی پرسپولیس او را نمی‌‌خواهد و دایی نمی‌تواند با وی کار کند باید به تیم دیگری برود. کریم باقری هم همین شرایط را دارد و اگر شرایط حضورش در پرسپولیس فراهم نیست باید به تیم دیگری برود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)