مرجع خبری پرسپولیس : پس از جدايي بهروز رهبري فرد از شاهين ‌صحبت‌هاي ضد و نقيضي از قول او منتشر شد كه خودش آنها را تكذيب كرد. گذشته كاپيتان سابق پرسپوليس و حضور 14 ساله‌اش در اين تيم ثابت مي‌كند كه او حرفش را رك مي‌زند و اگر چيزي گفته باشد آن را تكذيب نمي‌كند.

 

شما با درخشان صحبت كرديد و …
بله، من به آقاي درخشان گفتم كه شاگرد شما بوده‌ام و حرفي عليه‌تان نزدم و حلاليت خواستم. 

اما گفته مي‌شود شما از اردوي پرسپوليس هم ايراد گرفتيد. در حالي كه استيلي مدعي شده در تركيه فقط به شما احترام گذاشته است.

 

استيلي كاملا درست مي‌گويد و در آنجا فقط عزت و احترام گذاشت و مرا با رفتارش شرمنده خودش كرد. متاسفانه عده‌اي مي‌خواهند براي پرسپوليس حاشيه بسازند و اين‌بار مرا وسيله قرار دادند اما مطمئن باشند اينقدر تجربه دارم كه بازيچه دست آنها نشوم.

 

بيشتر توضيح مي‌دهيد؟
من يك بار با آقاي درخشان تماس گرفتم و الان هم حتما به آقاي استيلي زنگ مي‌زنم و تمام شايعات را تكذيب مي‌كنم. خدا را شكر كادر فني پرسپوليس هم كامل است تا نگويند بهروز دنبال جايي براي خودش است. من خدا را شاهد مي‌گيرم كه از آمدن استيلي خوشحالم و به عنوان يك دوست هر كاري از دستم برآيد براي موفقيت او كه موفقيت پرسپوليس است انجام مي‌دهم.

و در مورد پرسپوليس.
ببينيد در اردوي تركيه من وقتي آقايان پنجعلي و عاشوري را ديدم كيف كردم. آن وقت چطور مي‌توانم عليه‌شان حرفي بزنم. حاشيه‌سازان مطمئن باشند اين پرسپوليس با حمايت هوادارانش در جمع مدعيان قهرماني قرار مي‌گيرد، ضمن اينكه نمي‌توانند بين من و حميد و رفاقتي كه با هم داريم اختلافي بيندازند.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)