بازیکن سابق تیم فوتبال گفت: رویانیان سرخود دایی را آورد که خودش را پشت او پنهان کند.

به گزارش اوج ، بهروز رهبری فرد درباره وضعیت پرسپولیس اظهارداشت: انتقادات زیادی به عملکرد پرسپولس در لیگ امسال دارم. تيمی که 30 میلیارد تومان هزینه کرده نتایج خیل بدی گرفته است. پرسپولیس هنوز محک جدی نخورده و قطعا مقابل تیمهایی مثل سپاهان، استقلال و فولاد دچار مشکل خواهد شد.

وی افزود: پرسپولیس تیم بزرگی است اما دایی هر بازیکنی که به دستش آمده را برداشته به پرسپولیس آورده است.اگر این بازیکنان خوب بودند که راه آهن هر سال برای ماندن در لیگ دست و پا نمی زد. بازیکنی مثل کفشگری که حتی تلفظ اسمش هم سخت است مگر به درد پرسپولیس می خورد؟ قبلا بازیکن باید بالای 30 بازی ملی داشت که می توانست به استقلال و پرسپولیس بیاید اما الان چنین چیزی نیست و بازیکنانی هم که دایی به پرسپولیس آورده کاملا معمولی هستند. این بازیکنان را در لیگ یک هم به زور بازی می دهند.

رهبری فرد ادامه داد: طرفداران پرسپولیس من را در خیابان می بینند و می گویند اینها دیگر چه بازیکنانی هستند. علی دایی کاظمیان و کریمی را نمی خواهد و به جای آنها این بازیکنان درجه دو را به پرسپولیس بیاورد. محمد قاضی دیگر چرا رفت؟دایی نمی بیند او چقدر دارد برای استقلال خوب بازی می کند؟ اشکال دایی این است که دوست ندارد با بازیکنان بزرگ کار کند. وقتی او در راه آهن بود من می شنیدم که چه واکنشی بعد از باختهای پرسپولیس نشان می داد.

وی با انتقاد از علی دایی گفت: وقتی دایی در راه آهن بود من می شنیدم که چه واکنشی بعد از باختهای پرسپولیس نشان می داده و خوشحال می شده است.البته من 90 درصد تقصیر را متوجه هواداران می دانم. مردم 2 سال عملکرد او را در راه آهن دیدند که این تیم مدعی اصلی سقوط بود. مردم فریاد می زدند که دایی دایی، چرا نمی گفتند کرانچار؟ مگر یک مربی برای نشستن روی نیمکت پرسپولیس نباید سابقه خوب داشته باشد؟ رویانیان سرخود دایی را آورد که خودش را پشت او پنهان کند چون دید صندلی اش در خطر است و دایی را آورد که خودش را نجات دهد.

مدافع سالهای گذشته پرسپولیس بیان کرد: دایی ادعا می کند که هرکسی نمی تواند بگوید پرسپولیسی است. او می گوید کریمی پرسپولیسی نیست پس خودش پرسپولیسی است که در هیچ کدام از افتخارات همراه این تیم نبوده؟ کریمی وقتی که می توانست در بهترین تیمهای دنیا بازی کند در پرسپولیس ماند و این یعنی پرسپولیسی واقعی.

رهبری فرد خاطرنشان کرد: رویانیان یک آدم سرخود است که از هیچکس مشاوره قبول نمی کند. قرار بود استیلی و درخشان همزمان سرمربی پرسپولیس شوند. این خبر باید صبح روز بعد اعلام می شد اما ناگهان رویانیان مذاکره با دایی را شروع کرد. پرسپولیس امسال هم به جایی نمی رسد و همه این موضوع رال به زودی متوجه می شوند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)