پرسپولیس نیوز : روانشناس پیشین استیل آذین گفت: پیشنهاد ۱۵ میلیونی شخصی که پیش از بازی استیل‌آذین و شاهین بوشهر به ما داده بود را گزارش کردیم اما داور تغییر نکرد.

مهدی خانبانی در خصوص اظهارات اخیرش درباره پیشنهاد یک داور به باشگاه استیل آذین گفت: استیل‌ آذین در حال سقوط به لیگ یک بود که پیشنهادی از طرف یک شخص به ما رسید که گفته بود 15 میلیون می‌گیریم و بازی را برایتان در می‌آورم.

وی در پاسخ به این سوال که چه کسی این پیشنهاد را داد گفت: ما نفهمیدیم از طرف چه کسی بود اما به ما گفتند داور این پیشنهاد را داده و خواسته بود 15 میلیون را پیش از بازی با شاهین بوشهر در فرودگاه به شخص مورد نظر بدهیم.

روانشناس پیشین استیل آذین عنوان کرد: همان موقع ما این موضوع را اعلام کردیم و آقای درودگر وارد مسئله شد و باشگاه استیل آذین به جدیت این مسئله را دنبال کرد که دیگر اتفاق خاصی نیفتد. ما به فدراسیون این موضوع را گفتیم و خواسته بودیم داور بازی عوض شود اما گویا این اتفاق نیفتاد و داور تغییر نکرده بود.

 

 روانشناس سابق استیل آذین در مورد اینکه آیا قرار بود شخص داور آن پول را در فرودگاه دریافت کند، اظهار داشت: این مسئله دچار مرور زمان شده و جزییاتش را به یاد ندارم، مثل اینکه گفتند قرار است کسی از طرف داور بیاید و این پول را بگیرد.

خانبانی درباره اینکه گفته بود مهدوی‌کیا و پیروانی هم شاهد این موضوع هستند گفت: جزئیات این مسئله مشخص نیست اما فقط باید بگویم این اتفاق نیفتاد. منظورم این بود که این اتفاق در زمان مربیگری پیروانی افتاد و مسئله خاص دیگری نبود.

 

آن مسئله زمانی اتفاق افتاد که افشین پیروانی سرمربی و مهدی مهدوی کیا کاپیتان ما بود، محمد خروطی رئیس هیئت مدیره ما در جریان موضوع است و مدیر عامل تیم مهریزی گزارش کاملی را به قاضی شریفی داد، آن مسابقه هم با نتیجه مساوی به پایان رسید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)