پرسپولیس نیوز : مربی بدنساز تیم پرسپولیس گفت: محسن قهرمانی به خاطر درآوردن بازی ول گرفته و به دنبال بقیه پولش بود.

محمد رضا مولایی در گفت و گوی تلفنی با برنامه 90 درباره اظهارنظر محمد مایلی کهن پیرامون اینکه در اتفاقات حاشیه ای اخیر پای یک مربی بدنساز وسط بوده است عنوان کرد:این مساله که اظهر من الشمس بود.احتیاجی به کالبدشکافی مایلی کهن وجود نداشت.پس از صحبت هایی که من بیان کردم،مشخص بود که بحث من وسط است.

وی درباره مواردی که در ستاد رسیدگی به تخلفات حرفه ای فوتبال عنوان کرده است گفت:سال گذشته که در راه آهن بودم قبل از مسابقه ای که داورش قهرمانی بود، مرتضی کریمی گفت قهرمانی از دست مان ناراحت است . فکر کردم منظورش این است که از من ناراحت است و از من طلب دارد! گفتم چرا؟او گفت که گویا قهرمانی طلبی از راه آهن از قبل دارد و من هم به او گفتم این مال زمانی بوده است که من آنجا نبودم. به محسن زنگ زدم اما او چیزی به من گفت که شوکه شدم.

مولایی درباره اینکه طلب قهرمانی از چه چیزی بوده است گفت: من یک طلبی دارم از تیم راه آهن که مربوط به سال قبل از آن است. او می گفت که یک بازی را برای راه آهن در فصل قبلش درآورده است.بخشی از پولش را گرفت و بخش دیگرش مانده است.آن مسابقه زمانی بوده است که من در راه آهن نبودم و در کادر بدنسازی تیم استقلال کار می کردم.قهرمانی خواست این پول را پرداخت کنیم.

وی درباره اینکه مبلغ باقیمانده چقدر بوده است اظهار داشت:فکر می کنم 5 میلیون مانده بود.

مربی تیم پرسپولیس درباره اینکه پس از این موضوع چه کرد گفت:من این مساله را به سرمربی تیم راه آهن که دایی بود گفتم.او هم گفت که قبلی ها هر اشتباهی و هر غلطی کردند ،به من ربطی ندارد.به دوستت هم بگو اگر داوری اش در مسابقه بعدی ما خراب باشد،من می دانم چه کنم.

وی درباره حکم ستاد رسیدگی به تخلفات حرفه ای فوتبال درباره خود اظهار داشت:واقعیتش این است که من خودم شوکه شدم.تنها چیزی که به ذهنم رسید این بود که به دایی گفتم.من به عنوان مطلع در جلسه حضور داشتم ولی در ردیف متهم قرار گرفتم.ظهر دوشنبه پیش علیپور بودم.همه حرفهایم را امضا کردم.در این هفته صحبت خیلی ها چرخش داشت.عده ای گفتند تماس نداشتند در حالیکه دو هفته قبل از بازی سپاهان تماس داشتند.پرینت مکالمات من هست و رضایت می دهم این تماس ها دیده شود.

مولایی افزود:این وسط من نه پولی دادم،نه گرفتم.هیچ نقشی در اتفاقات نداشتم.تنها چیزی که در آن مقطع به ذهنم می رسید این بوده که به دایی بگویم.او هم خیلی بد با من برخورد کرد. حالا که من آمدم صادقانه واقعیت را به عنوان شاهد گفتم خودم متهم شدم. می دانید این یعنی چه؟ یعنی ملت هر فسادی دیدید از این به بعد صدایتان در نیاید چون آقایان نمی خواهند کسی بفهمد و شما را محروم می کنند.

 

وی در پایان گفت: من فقط یک سوال از آقای علی پور دارم ، آیا امروز که من در فدراسیون بودم این حرف را زدید یا نزدید؟ شما نگفتید که می خواهیم در یک مجموعه کوچک قضیه را جمع کنیم و پاس افراد بیشتری وسط نیاید؟

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)