پرسپولیس نیوز : رئیس جمهور در جلسه رأی اعتماد مجلس به وزیران دولت یازدهم در دفاع از گزینه وزارت ورزش و جوانان گفت: سلطانی‌فر یک کامپیوتر متحرک در ذهنش دارد.

حسن روحانی در جلسه رای اعتماد به وزرای پیشنهادی در مجلس شورای اسلامی درباره وزیر پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان گفت: آقای مسعود سلطانی فر وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان از چهره های خدوم و فعال است که نمایندگان از سوابق ایشان مطلع هستند. در 6 استان با مسئولیت های مختلف فعالیت داشته و 2 سال هم تجربه  مدیریتی در سمت قائم مقامی سازمان تربیت بدنی داشته است.

وی افزود: سلطانی فر در زمینه مدیریت امور جوانان بسیار فعال بوده و مسئولیت شورای جوانان استان ها را در استان های مختلف به عهده داشته است. بینش وی بینش توسعه‌ای هست. با بحث هایی که با وی داشتم دیدم در زمینه ورزش و جوانان صاحب برنامه و فکر است و علاقمند. تاریخچه خوبی هم در ذهن از کل ورزش و ورزشکاران و قهرمانان دارد که من خودم هم متعجب شدم. او یک کامپیوتر متحرکی در ذهنش دارد. کسی که می خواهد این مسئولیت را بپذیرد باید هم اطلاعات گسترده اینچنینی داشته باشد. وی به ظرفیت های ورزش کشور اشراف دارد. کارنامه سلطانی فر در هرجا چه استانداری و چه ورزش، کاملا موفق بوده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)