مرجع خبری پرسپولیس : از يك هفته پيش و همزمان با سفر علي دايي به كشور فرانسه خبر مذاكره سرمربي پرسپوليس با يكي دو بازيكن شاغل در ليگ اين كشور مطرح شد و خبر رسيد براي فصل آينده دايي با دو بازيكن در پست‌هاي مدافع و هافبك به توافق رسيده است.

ديروز در وبلاگ متعلق به يكي از ليدرهاي پرسپوليس نوشته شده بود: «بمب اصلي پرسپوليس تا آخر هفته رو خواهد شد. اين بازيكن كه يك مدافع برزيلي تبار است سابقه بازي در بوندس ليگا را دارد و روز سه‌شنبه هفته گذشته نيز در زوريخ با علي دايي ديدار كرده و تقريبا مي‌شود گفت اگر مشكل خاصي نباشد به عنوان يكي از بازيكنان خارجي مطرح در دهه گذشته وارد فوتبال ايران خواهد شد.

 

 اين بازيكن كه سابقه بازي در تيم‌هاي فرانسوي را نيز دارد در پست دفاع مياني بازي مي‌كند و از خصوصيات ديگر او اين است كه چپ پا است و توانايي بازي در چند پست را دارد. اين مدافع 35 ساله كه از بردن نام او معذوريم برخلاف خارجي‌هايي كه فصل قبل خرج زيادي را روي دست باشگاه گذاشتند با يك قيمت منطقي جذب محبوب‌ترين تيم آسيا خواهد شد. به زودي اخبار كامل‌تري از اين مدافع معروف خارجي به گوشتان خواهد رسيد.»

 

با ديدن اين متن خيلي از پرسپوليسي‌ها به صرافت اين افتادند كه بدانند نام بازيكن برزيلي مدنظر علي دايي و به عبارتي «بمب اصلي پرسپوليس!» در فصل نقل و انتقالات چه كسي است.

در اين راه تلاش ما سرانجام به يك برزيلي عضو تيم مونيخ 1860 كه از سال 2002 تا 2006 در بوندس ليگاي 2 براي اين تيم بازي مي‌كرده منتج شد: «رودريگو باربوسا رودريگز كاستا». تقريبا تمام مشخصاتي كه در متن فوق بدان اشاره شده بود در پروفايل اين بازيكن ديده مي‌شد: مدافع مياني اهل برزيل، 35 ساله كه در مونيخ 1860 بازي كرده اما اين بازيكن هيچ گاه عضو تيم‌هاي فرانسوي نبوده است. اين مدافع برزيلي كه البته در دوران جواني براي تيم‌هاي شاخص برزيلي مثل پالميراس، گواراني، يوونتود، گرميو و حتي سانتوس بازي كرده از سال 2002 به اروپا راه يافته و بعد از 4 سال عضويت در اين تيم به ترتيب به استاندارد ليژ بلژيك، سروپورتنو پاراگوئه و اف ث ورياي يونان رفته و سپس به برزيل برگشته و در تيم ماريلا كه در سري C‌حضور دارد بازي كرده است.

 

 اين مدافع در يك سال اخير بدون تيم بوده و حالا بازيكن آزاد به حساب مي‌آيد. به هرحال با وجود اينكه اين مدافع در ليگ فرانسه بازي نكرده اما بعيد نيست نفر مورد نظر دايي او باشد كه با توجه به پروفايل او، تيم‌هاي اخيرش و يك سال بدون تيم ماندنش به نظر مي‌رسد اين بازيكن، بازيكني تمام شده باشد.

 

منبع: ایران ورزشی

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)