مرجع خبری پرسپولیس : فقط تا پايان هفته مهلت انتخاب اعضاي هيئت مديره دو باشگاه پرسپوليس و استقلال باقي مانده اما خبري از انتخاب نفرات نيست.

تمديد مهلت براي اعلام اعضاي هيئت مديره دو باشگاه پرسپوليس و استقلال فرصت ديگري به وزارت ورزش داد اما اين فرصت سبب شد ترديدها براي انتخاب اعضاي مديران دو باشگاه بيشتر از قبل شد.

 

این امر باعث شود هواداران نگران دو تيم پيش خود بگويند كاش تمديدي در كار نبود تا بلكه تكليف مديريت تيم ها مشخص مي شد.

البته محمد عباسي وزير ورزش وارث یک کم کاری دو ساله است و تمام تقصیرات بر گردن او نیست. اما  استقبال از تمديد مهلت اعلام اعضاي هيئت مديره دو باشگاه و استقبال از اين تمديد نشان مي دهد كه هنوز مسئولان ورزشي براي انتخاب اعضاي هيئت مديره به جمع بندي نرسيده اند و ظاهرا اگر اين تمديد شدن ها همچنان ادامه داشته باشد مسئولان از آن استقبال مي كنند.

در روزهاي گذشته خبرهاي زيادي در مورد اينكه عباسي نظري روي دو سرپرست فعلي دو باشگاه ندارد مطرح شده اما هيچ منبع و مقام رسمي اين شايعات را تاييد نكرده است.

تا 18 شهريور كه روز سرنوشت سازي براي استقلال و پرسپوليس است فرصت بسيار كمي باقي مانده است. كنفدراسيون فوتبال آسيا تا پايان هفته جاري فرصت داده نواقص فوتبال ايران كه هيئت مديره پرسپوليس و استقلال هم جزء آنهاست برطرف شود.

نزديك به دو سال است كه اين دو باشگاه به دلايل نامشخص زمان را از دست داده اندو با مدیریت تک نفره اداره می شوند.  از دست دادن روزهايي كه هر دقيقه آن مي تواند اين دو تيم را كه جزء سرمايه هاي ملي هستند، به آرامش و حرفه اي شدن حركت دهد چيزي جز ضرر نيست و در اين بين فقط هواداران هستند كه بايد به پاي روابط پشت پرده بسوزند.

برای مشخص شدن بیشتر وضعیت این اتفاق باید سراغ عزیزمحمدی رئیس سازمان لیگ برویم. رئیس سازمان لیگ برتر ضمن تاکید بر تمدید مهلت کنفدراسیون فوتبال آسیا به باشگاه‌های ایران برای تمکیل نقایص‌شان گفت: پنج باشگاه هنوز مدارک‌شان را تحویل نداده‌اند و استقلال و پرسپولیس هم در انتظار معرفی اعضای هیئت مدیره و رئیس مجمع هستند.

عزیزالله محمدی گفت: با توجه به 3 روز تعطیلی در ایران و تعطیلی شنبه و یکشنبه در مالزی از کنفدراسیون فوتبال آسیا تقاضای تمدید مهلت کردیم که آنها با تقاضای ما موافقت کردند و این مهلت یک هفته دیگر تمدید شد.

وی افزود: باشگاههای مس رفسنجان، داماش و فجر شهید سپاسی هنوز تراز مالی خود را تنظیم نکرده اند ضمن اینکه دو باشگاه مس رفسنجان و داماش باید اصل اساسنامه ثبت شده خود را ترجمه کرده و برای ما بفرستند.

رئیس سازمان لیگ برتر اظهار داشت: دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نیز باید دو رئیس مجمع جداگانه داشته باشند، اعضای هیئت مدیره و مدیر عامل آنها مشخص شده و اساسنامه خود را ثبت شرکت ها کرده و ترجمه آن را تحویل سازمان لیگ دهند.

وی تاکید کرد: مسئولان وزارت ورزش و جوانان قول داده اند که تا  پیش از پایان هفته جاری این کارها را انجام داده و مدارک خود را تحویل سازمان لیگ دهند. در مجموع از بین 18 باشگاه حاضر در رقابتهای لیگ برتر فقط 5 باشگاه مدارک خود را تکمیل نکرده و تحویل نداده اند و بقیه باشگاه‌ها هیچ مشکلی در این زمینه ندارند.

عزیز محمدی در خصوص آخرین وضعیت اصلاحات انجام شده در ورزشگاه ها بر اساس استانداردهای کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: تنها چهار ورزشگاه  تختی اهواز، دستگردی تهران، یادگار امام قم و انقلاب کرج باقی مانده اند که باید عکس‌های اصلاحات صورت گرفته در آنها را تحویل سازمان لیگ دهند تا ما این عکسها را برای کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)