پرسپولیس نیوز : فدراسیون فوتبال کرواسی برای به خدمت‌گیری مربیانی همچون برانکو ایوانکوویچ و زلاتکو کرانچار مجبور به پرداخت هزینه‌ای سنگین است.

مهم‌ترین دغدغه کنونی فدراسیون فوتبال کرواسی این است که برای تیم ملی بزرگسالان خود بعد از عزل نیکو کواچ، جانشینی شایسته انتخاب کند.

در همین ارتباط رسانه‌های این کشور پیوسته گزارش‌هایی را منتشر می‌کنند که مخاطبین خود را در جریان آخرین تحولات این رویداد قرار دهند.

یک روزنامه پرتیراژ در گزارشی که امروز منتشر کرد، به بررسی وضعیت چند گزینه مطرح پرداخته است.

این نشریه از میروسلاو بلاژویچ و بلیژکا به عنوان دو گزینه بحث‌انگیز نام برده است. چرا که بلاژویچ با 75 سال سن ، مسن‌ترین گزینه است که همکاری با وی دشواری‌هایی به خاطر مسائل پزشکی خواهد داشت و بلیژکا نیز گزینه‌ایی جدی با اعتبار بین‌المللی خواهد بود.

گزارشگر این نشریه همچنین وضعیت زلاتکو کرانچار، سرمربی اسبق پرسپولیس و سپاهان را در کنار برانکو ایوانکوویچ، سرمربی کنونی تیم تهرانی مورد بررسی قرارداده است.

این نشریه نوشته در شرایطی که فدراسیون می‌خواهد با انتخاب گزینه داخلی، رقم محدودی مثل پرداخت 200 هزار یورو در سال هزینه کند،‌مشخص نیست بخصوص برای آوردن کرانچار از قطر یعنی جایی که سالیانه حدود یک میلیون یورو درآمد دارد، چگونه این گزینه‌ها را به دریافت حقوقی نازل‌تر راضی کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)