مرجع خبری پرسپولیس : در فوتبال به اصطلاح حرفه‌اي ما آنقدر پول و امتياز هست كه نه فقط اوضاع مديران و مسوولان و مربيان و بازيكنان شاغل در خود را توپ توپ مي‌كند كه مي‌تواند وضع زندگي ليدرها يا همان بوقچي‌هاي سابق را هم از اين رو به آن رو كند!

 

تا ديروز براي هواداران و اهالي فوتبال عادي شده بود كه فوتباليست‌ها را با ماشين‌هاي گران قيمت و لباس‌هاي شيك چند صد هزار توماني ببينند اما انگار بايد عادت كنيم اين اوضاع و احوال را در مورد ليدرها به ويژه از نوع سرخابي‌هايش هم باور كنيم.

اگر تا ديروز اين تصوير از بوقچي‌ها در ذهن‌مان بود كه دو ترك سوار بر موتورهاي هوندا cG125 و چند صد هزار توماني از جنوبي‌ترين نقطه شهر مي‌آمدند حالا بايد در باورهايمان خيلي زياد تغييراتي ايجاد كنيم. اگر شما هم ليدري را ببينيد كه به جاي موتور هوندا 125 حالا يك ليدر زانتيا شيك سوار مي‌شود و لباس‌هايي كه بر تن دارد نزديك به نيم ميليون مي‌ارزد!؟

 

به جاي سر زدن به زادگاهش به سفرها و تور اروپايي مي‌رود! تمام اينها به كنار مثل يك ستاره سرشناس قرارداد مي‌بندد و اسپانسر مي‌گيرد. دو ليدر نام آشناي فوتبال ايران با يكي از توليدي‌هاي معروف ايران قرارداد امضا كردند تا در ازاي تهيه شدن يكسال لباس شخصي و ورزشي خود براي اين توليدي تبليغ كنند و مارك معروف آن را بر يقه لباس خود بزنند!

 

شايد برايتان جالب باشد كه بدانيد برخي از اين ليدرهاي سرشناس، در محله‌ها و پاساژهاي مختلف مغازه‌هاي دو دهنه دارند! البته وقتي با خودشان صحبت مي‌كني مي‌گويند چه اشكالي دارد كه از اين پول‌ها بگيرند!

 

مي‌گويند زحمت زيادي مي‌كشند و در سرما و گرما در داخل و خارج در كنار تيم‌ها هستند و سختي دوري از خانواده را به جان مي‌خرند! مي‌گويند فوتباليست‌ها اين همه پول مي‌گيرند حالا چه اشكالي دارد ما بچه‌هاي جنوب شهري هم چيزي گيرمان بيايد و راحت زندگي كنيم! خلاصه اين پول‌ها و بيشتر از آن را حق مسلم خود از عالم كثيف ثروتمند فوتبال مي‌دانند.

 

به هر حال كساني كه مثل پرويزخان مظلومي به ليدرها ده ميليون، ده ميليون شيريني مي‌دهند كم نيستند. اين همه مربي و بازيكن در ليگ برتر و اين همه مدعي در استقلال و پرسپوليس داريم. اگر يك سوم آنها اهل شيريني دادن باشند هم بازار اين بوقچي‌ها كه مدتي است نام ليدر را براي خود برگزيده‌اند حسابي سكه خواهد شد. آنقدر سكه كه زانتيا بخرند، تعطيلات را خانوادگي به تور اروپايي بروند، مغازه دو دهنه بخرند و لباس‌هاي چند صد هزار توماني بپوشند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)