مرجع خبری پرسپولیس : فرار بزرگ پرسپوليس از بحران

هفته دهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 14:45 امروز (سه‌شنبه) با برگزاری 4 دیدار همزمان آغاز شد که طی آن تیم‌های راه آهن شهرری و سایپا کرج مقابل حریفان خود به برتری رسیدند و 2 بازی نیز با نتیجه تساوی به اتمام رسید.

در حساس‌ترین دیدار هفته دو تیم اصفهانی ذوب آهن و سپاهان در ورزشگاه فولادشهر مقابل هم صف آرایی کردند که جدال آنها نیز همچون شهرآورد تهران به نتیجه تساوی انجامید، با این تفاوت که در بازی اصفهانی‌ها بر خلاف تقابل رقبای سنتی شهر تهران گلی از خط دروازه‌ها نگذشت.

جدال تیم‌های قعرنشین ابومسلم مشهد و فولادخوزستان نیز که در ورزشگاه ثامن الائمه (ع) مشهد برگزار شد، نتیجه‌ای جز تساوی یک بریک به دنبال نداشت تا دو تیم به تقسیم امتیاز قناعت کرده و کماکان به ادامه حضور در انتهای جدول ادامه دهند.

پاس همدان به دنبال ناکامی‌های فصل جاری بازهم در خانه طعم شکست را چسید و در حالیکه خود را برای تساوی خانگی مقابل راه آهن شهرری آماده می کرد، با گل دقایق پایانی مجید نورمحمدی تن به شکست داد. با این شکست به احتمال فراوان پرونده علیرضا منصوریان در تیم پاس بسته خواهد شد.

امروز همچنین تیم فوتبال سایپا کرج دست به کار بزرگی زد

و در حضور بیش از 55 هزار تماشاگر ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز با نتیجه 2 بریک تراکتورسازی را شکست داد

همچنین در ادامه هفته دهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 17:05 امروز (سه‌شنبه) تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف مقاومت سپاسی شیراز رفت و موفق شد طی یک بازی برتر شکست 4 بر2 را به میهمان شیرازی خود تحمیل کند.

سرخپوشان تهرانی که پس از برتری یک برصفر مقابل صبای قم در هفته چهارم لیگ برتر، طعم پیروزی را نچشیده بودند، در این بازی توسط کریم باقری (12)، هادی نوروزی (54)، میثم بائو (81) و هوار ملامحمد (85) به گل رسیدند و برای تیم مقاومت سپاسی شیراز نیز بهنام افشه (88) و محمد مهدی نظری (2+90) گلزنی کردند.

پرسپولیس با این پیروزی 15 امتیازی شد و به رده ششم جدول رده بندی صعود کرد. مقاومت سپاسی شیراز نیز با همین تعداد امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به سرخپوشان جایگاه پنجم جدول را در اختیار دارد.
قضاوت دیدار پرسپولیس – مقاومت سپاسی شیراز برعهده سعید بخشی‌زاده بود. او در این بازی به حمید علی عسگر و سامان آقازمانی از تیم پرسپولیس و علی ممبینی و مصطفی صبری از تیم مقاومت سپاسی شیراز کارت زرد نشان داد.

در همین چارچوب از ساعت 17:10 امروز تیم فوتبال صبای قم در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم برابر شاهین بوشهر صف آرایی کرد و موفق شد با 4 گل میهمان خود را بدرقه کند. برای صبای قم در این بازی فریدون فضلی (90 و 6)، محمد رضایی (26) و داود حقی (31 – پنالتی) گلزنی کردند.

– نتایج دیدارهای آغازین هفته دهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور به شرح زیر است:

* ذوب آهن اصفهان صفر – سپاهان اصفهان صفر

* ابومسلم مشهد یک – فولاد خوزستان یک
گل‌ها: محمدحسن رجب زاده (17) برای ابومسلم مشهد و سعید رمضانی (45) برای فولاد خوزستان

* پاس همدان صفر – راه آهن شهرری یک
گل: مجید نورمحمدی (1+90)

* تراکتورسازی تبریز یک – سایپا کرج 2
گل‌ها: محمد ابراهیمی(41) برای تراکتورسازی و امین منوچهری (57) و ابراهیم صادقی (82) برای سایپا کرج

 
– هفته دهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور عصر  فردا با برگزاری 3 دیدار طبق برنامه زیر پیگیری می شود:

چهارشنبه – 15/7/88
* استیل آذین تهران – ملوان بندرانزلی، 14:15، ورزشگاه دستگردی تهران
* استقلال اهواز – پیکان قزوین، ساعت 17، ورزشگاه تختی اهواز
* مس کرمان – استقلال تهران، ساعت 17:05، ورزشگاه شهید باهنر کرمان

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)