مرجع خبری پرسپولیس : پروسه پيوستن علي كريمي به پرسپوليس با صلح و صفا پيش مي‌رود و جادوگر در يك قدمي پيوستن به تيم سابقش قرار دارد.


روزنامه پرسپوليس كه ارگان رسمي باشگاه و نزديك به حبيب كاشاني است، مصاحبه بلندي از علي دايي چاپ كرد كه در آن سرمربي سرخ‌ها به صراحت به علي كريمي چراغ سبز نشان داد و موافقت خود را با پرسپوليسي شدن كريمي اعلام كرد.


اين روزنامه كه مشخصا مواضع خاص باشگاه را دنبال مي‌كند و البته بيشتر تحت تاثير كاشاني است تا دايي از قول سرمربي پرسپوليس در مورد ماجراي پيوستن كريمي به اين تيم چنين مي‌نويسد: «من هميشه علي را دوست دارم و از قبل هم او را دوست داشتم. البته يكسري مسايل اتفاق افتاد كه باعث شد حرف و حديث‌هايي درست شود ولي من هميشه كريمي را دوست دارم و معتقدم كه او به هر تيمي مي‌تواند كمك كند. به نظر من حيف است كه چنين سرمايه‌اي را از دست بدهيم و من حتما با كريمي در اين مورد صحبت مي‌كنم.»

 

دايي كه گويا جملات آتشين و معروف كريمي را هنوز از ياد نبرده، با توجه به شرايط پرسپوليس و حفظ ارزش‌هاي كريمي بدون هيچ مشكلي از همكاري با جادوگر صحبت مي‌كند تا نشان دهد فقط به موفقيت پرسپوليس فكر مي‌كند: «به نظر من اگر بتوانيم با هم همكاري داشته باشيم مي‌توانيم به پرسپوليس كمك كنيم. هيچ‌كس به ياد ندارد كه در طول اين مدت من به كريمي بي‌احترامي كرده باشم. متاسفانه در گذشته هم اتفاقاتي افتاد كه بين من و علي فاصله افتاد ولي حالا بايد باهم باشيم و قدر يكديگر را بدانيم.»‌


علي پروين رييس آكادمي فوتبال باشگاه استيل‌آذين يكي از كساني است كه همچنان اخبار مربوط به علي كريمي را دنبال مي‌كند. جدا از اينكه پروين به علي كريمي و فوتبال او علاقه‌مند است، باشگاه استيل‌آذين نيز آخرين وضعيت بازيكن سابقش را با دقت پيگيري مي‌كند.


پروين ديروز هم سراغ او را مي‌گرفت: «خدا وكيلي اين علي كريمي به درد هر تيمي مي‌خورد. كريمي اگر آماده باشد براي هر تيمي مفيد و موثر است و بايد قدر كريمي را بدانيم. اينجا يكسري مشكل درست شد و باشگاه رضايت‌نامه كريمي را داد. من فكر مي‌كنم رفتن كريمي به پرسپوليس هم به نفع خودش است و هم پرسپوليس. كريمي در بازي‌هاي آسيايي مي‌تواند به پرسپوليس كمك كند و ان‌شاء‌ا… كه دايي بتواند در اين مسابقات نتايج خوبي بگيرد.»


اين درست که گفته مي‌شود جلسه روز شنبه علي دايي و علي كريمي به طور مخفيانه‌اي انجام شده ولي خبرهاي رسيده از باشگاه پرسپوليس حكايت از آن دارد كه آن جلسه منتفي شده و قرار است امروز دوشنبه كاشاني، دايي و كريمي با يكديگر صحبت كنند و اين پرونده بسته شود.


علي كريمي كه از مدت‌ها پيش از ناحيه عضله دوقلوي پاي راست آسيب ديده بود، همچنان تمرينات اختصاصي و منظم خود را به تنهايي دنبال مي‌كند. كريمي كه روزي دو جلسه تمرين اختصاصي را پيش رو دارد، بدون توجه به تمام شايعات و حرف و حديث‌ها خودش را براي حضور پرقدرت در مستطيل سبز آماده مي‌كند.


كريمي در طول اين مدت با چند پيشنهاد داخلي و خارجي روبه‌رو شد ولي تنها چيزي كه مي‌توانست دل جادوگر را بلرزاند پيشنهاد از سوي پرسپوليس و بازگشت به اين تيم بود. در طول اين مدت نقل قول‌هاي فراواني از سوي كريمي به گوش رسيد كه يكي از جالب‌ترين‌ آن‌ها مربوط به صحبت‌هاي كريمي در مورد حضور مجددش در مستطيل سبز بود: «خب من فقط يك بازيكن هستم و كار خودم را مي‌كنم. فعلا كه نمي‌شود در مورد چيزي حرف زد. اگر ما را خواستند كه بازي مي‌كنيم و اگر هم نشد، مي‌روم. خداحافظي مي‌كنم و مي‌روم!»


كريمي همچنان علاقه خاصي به هواداران پرسپوليس دارد و خيلي‌ها معتقدند كه كريمي به خاطر پيشنهاد پرسپوليس در تمام اين مدت به ديگر پيشنهادات جواب منفي داده است: «من يك پرسپوليسي بوده‌ام و هميشه اين تيم را دوست دارم. پرسپوليس تيم محبوب من است و هواداران اين تيم هميشه نسبت به من لطف دارند. نمي‌دانم قسمت چيست، ولي من هميشه پرسپوليس را دوست دارم.»


جادوگر كه مي‌كوشد صحبت خاصي در مورد اين ماجرا انجام ندهد، به نوعي از چراغ سبز دايي و كاشاني تشكر مي‌كند: «صحبت‌هاي دايي را شنيدم و جا دارد كه از او تشكر كنم. من هم با دايي هم‌عقيده هستم و اميدوارم كه هر اتفاقي مي‌افتد به نفع پرسپوليس و هواداران خوب اين تيم باشد. از لطف دايي و كاشاني تشكر مي‌كنم و اين برايم ملاك نيست كه به پرسپوليس بروم يا نه. همين كه چنين صحبت‌هايي رد و بدل مي‌شود، من راضي هستم.»

اين درست كه هنوز علي كريمي به پرسپوليس نيامده و اتفاق خاصي نيفتاده، ولي اين پرونده آنقدر پرحرف و حديث است كه از همين حالا صحبت‌هايي در مورد مبلغ قرارداد كريمي با پرسپوليس به وجود آمده است. نكته قابل توجه اين است كه هنوز باشگاه پرسپوليس مذاكره خاصي را با كريمي انجام نداده و هيچ صحبتي در اين مورد انجام نشده است. از سوي ديگر كريمي با توجه به علاقه‌اي كه به پرسپوليس و هواداران اين تيم دارد، هيچ بحث مالي با سرخ‌ها ندارد و در اين مورد همه چيز را به باشگاه و حبيب كاشاني واگذار خواهد كرد. حتما به خاطر داريد كه كريمي در ليگ هشتم نيز از تيم قطري به پرسپوليس پيوست و بدون دريافت ريالي از هشتم آبان ماه براي تيم محبوبش به ميدان رفت.


شماره 8 را از آرفي پس مي‌گيرد؟
بحث ديگري كه در مورد كريمي مطرح است، مربوط به شماره پيراهن او مي‌شود. سرخ‌ها براي حضور در بازي‌هاي ليگ قهرمانان آسيا بايد شماره بازيكنان‌شان را از يك تا 30 اعلام كنند و با توجه به اينكه بازيكنان مي‌توانند شماره‌هاي جديدي داشته باشند، احتمالا آرفي با سفارش مسوولان باشگاه پيراهن شماره هشت جادوگر را به او بازمي‌گرداند تا هواداران پرسپوليس به يكي از بزرگ‌ترين خواسته‌هايشان از اين تيم برسند.


حتما جالب است بدانيد كه ماجراي اختلاف علي دايي با معاون باشگاه پرسپوليس نيز در مورد علي كريمي بوده است.


يكي از معاونان باشگاه پرسپوليس كه علاقه خاصي به همراهي سرخ‌ها و حبيب كاشاني دارد، در تورنمنت دوبي نيز در رختكن پرسپوليس حاضر شد و وقتي دايي با شيث در مورد صحنه گل دوم و اتفاقات ديدار با زنيت صحبت مي‌كرد، آقاي معاون به وسط آمد و تذكراتي را به سرمربي پرسپوليس داد كه اين موضوع به مذاق دايي خوش نيامد و او را از رختكن بيرون كرد!


چند روزي به سفر سرخ‌ها به دوبي مانده بود كه جناب معاون در گفت‌وگو با يكي از خبرگزاري‌ها در مورد شايعه پرسپوليسي شدن كريمي اظهارنظر كرد و از سوي باشگاه پرسپوليس ماجراي جذب كريمي را تكذيب كرد. در حالي كه دايي و كاشاني هنوز نظرشان را در مورد كريمي اعلام نكرده بودند.


دايي كه از اين موضوع به شدت ناراحت بود، پس از دخالت‌هاي آقاي معاون در رختكن دوبي، دق دلي تمام آن اتفاقات را سر او خالي كرد. صحبت‌هاي كاشاني و دايي در مورد اطرافيان سرپرست باشگاه پرسپوليس مرتبط با همين اتفاقات بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)