مسئول برگزاری رقابت‌های جام حذفی گفت: ظرفیت ورزشگاه آزادی برای دربی ۵۰-۵۰ است اما اجاره ورزشگاه آزادی باید موضوعی باشد که در درون خانواده وزارت ورزش حل شود.

امیرحسین روشنک در گفت‌وگو با فارس، درباره درخواست باشگاه پرسپولیس از سازمان لیگ برای در اختیار گرفتن ۹۰ درصد ظرفیت ورزشگاه آزادی در روز برگزاری دربی یا تقسیم هزینه‌های اجاره ورزشگاه بین دو تیم اظهار داشت: باید این درخواست بررسی شود، همیشه در زمان بازی استقلال و پرسپولیس ظرفیت ورزشگاه آزادی به صورت ۵۰-۵۰ تقسیم می‌شد اما هزینه اجاره ورزشگاه به عهده تیم میزبان بود.

وی افزود: اکنون این دربی در جام حذفی برگزار می‌شود و ما هم می‌خواهیم مانند سایر بازی‌های قبلی دربی در این بازی هم قانون ۵۰-۵۰ را اجرا کنیم و ظرفیت ورزشگاه برای اجرای طرح‌های موزائیکی و سایر موارد به شکل مساوی در اختیار دو تیم قرار می‌گیرد.

مسئول رقابت‌های جام حذفی اظهار داشت: هزینه اجاره ورزشگاه آزادی در اختیار شرکت توسعه و تجهیز قرار می‌گیرد و پرسپولیس و استقلال هم تیم‌های زیر مجموعه وزارت ورزش هستند. به همین دلیل خودشان باید این موضوع را حل کنند. البته اگر نامه رونوشتی از باشگاه پرسپولیس در اختیار بگیریم می‌توانیم در راستای تقسیم شدن هزینه اجاره ورزشگاه به این باشگاه کمک کنیم.

روشنک گفت: مجموعه ورزشی آزادی زیر مجموعه شرکت توسعه و تجهیز است و این شرکت هم مانند دو باشگاه استقلال و پرسپولیس زیر نظر وزارت ورزش اداره می‌شود. به قول معروف این موضوع باید درون خانواده حل شود و ارتباطی به سازمان لیگ ندارد. با این وجود اگر بتوانیم کمکی به پرسپولیس انجام دهیم دریغ نخواهیم کرد.

وی درباره ساعت برگزاری بازی گفت: ساعت برگزاری دربی تغییری نمی‌کند و در همان ساعت ۱۹ انجام می‌شود.

مسئول رقابت‌های جام حذفی درباره آخرین وضعیت ورزشگاه پارس میانرود شیراز برای میزبانی از دیدار فینال جام حذفی گفت: ما تمام نواقص ورزشگاه پارس را گزارش کردیم. در حال حاضر این ورزشگاه زمین چمن مناسبی ندارد و امروز و فردا با حیدر بهاروند جلسه‌ای برگزار کرده و در باره اینکه این بازی در این ورزشگاه برگزار شود یا جای دیگری را به عنوان میزبان فینال جام حذفی انتخاب کنیم؛ جمع‌بندی نهایی را انجام خواهیم داد.

روشنک در باره اینکه آیا برگزاری فینال جام حذفی در ورزشگاه پارس میانرود منتفی شده، گفت:محل برگزاری فینال تا فردا قطعی می‌شود و ورزشگاه پارس هم ایرادات زیادی دارد اما منتفی شدن برگزاری فینال قطعی نشده است.

وی افزود: ‌اگر برای انجام نشدن بازی فینال در این ورزشگاه به جمع بندی برسیم طبق آئین‌نامه بحث برگزاری بازی در یکی از ورزشگاه‌های نقش جهان اصفهان، یادگار امام تبریز،‌ امام رضای مشهد و آزادی تهران پیگیری می‌کنیم.

مسئول رقابت‌های جام حذفی گفت: در نهایت باید دید کدام یک از این ورزشگاه‌ها برای برگزاری بازی اصلح‌تر هستند. باز هم تاکیدمی‌کنم برگزار نشدن فینال در ورزشگاه پارس به شکل قطعی منتفی نشده و مسئولان استان فارس قول‌‌هایی دادند تا نقایص را برطرف کنند ولی باید دید این ایراد‌ها برطرف می‌شود یا خیر.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)