پرسپولیس نیوز : پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: همین آقای رویانیان فکر نمی‌کنم 4 تا روپایی هم بزند اما باشگاه درست کرده و به همه چیز اهمیت داده است.

حسن روشن که در جشن پنجاه سالگی باشگاه پرسپولیس حاضر شده بود، درباره این مراسم گفت: برای درست کردن یک باشگاه بین تیم‌هایی که میان هم کری دارند شرکت کردن در جشن‌های آنها یک جور سعادت به حساب می‌آید! ما هم 10-15 سال است داد می‌زنیم که ما هم باشگاه داشته باشیم اما در حال حاضر فقط یک تیم وجود دارد که آنهم یک سری افراد در آن قرار دارند.

وی ادامه داد: خیلی‌ها ادعای فوتبالیست بودن دارند اما همین آقای رویانیان فکر نمی‌کنم 4 تا روپایی هم بزند اما باشگاه درست کرده و به همه چیز اهمیت داده و از عواملی که می‌توانسته به این باشگاه کمک کند، استفاده کرده است اما برای باشگاه ما این گونه نیست. من مخصوصا به جشن باشگاه پرسپولیس آمدم گرچه به آن هم دعوت شده بودم، تا به آقایان ثابت کنیم که آن طور که شما فکر می‌کنید نیست.

پیشکسوت باشگاه استقلال افزود: پیشکسوتان پرسپولیس شب خوبی را پشت سر گذاشتند چرا که به آنها اهمیت داده شد. فکر نمی‌کنم هیچ بار مالی به پیشکسوتان اضافه شده باشد اما همین که آنها دیده می‌شوند برایشان کافی است. من از وزیر ورزش می‌خواهم باشگاه ما را درست کند.

روشن ادامه داد: باشگاه پرسپولیس ثمره برنامه‌هایش را 5 سال دیگر می‌بیند و آن زمان می‌تواند 10 سال یک تیم داشته باشد همانطور که زمان ما استقلال و پرسپولیس 10 سال تیمش دست نمی‌خورد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)