پرسپولیس نیوز :عضو جدید هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: به عنوان یک عضو اقتصادی صاحب فکر و اندیشه هستم و برای کارهای اقتصادی قطعا برنامه دارم اما در این باره باید در هیأت مدیره تصمیم‌گیری شود.

ابوالفضل روغنی‌گلپایگانی در خصوص جلسه امروز هیأت مدیره جدید باشگاه پرسپولیس با مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان گفت: امروز اولین جلسه ما با وزیر ورزش برگزار شد که در آن در خصوص راهبردهای کلی باشگاه پرسپولیس صحبت‌هایی مطرح کردیم. قرار است جلسه اصلی هیأت مدیره فردا یا پس‌فردا در باشگاه برگزار شود تا درباره دستورالعمل وزیر ورزش بحث و بررسی صورت گیرد. بعد از آن هم به احتمال فراوان یک کنفرانس خبری برگزار می‌شود تا پاسخگوی اصحاب رسانه باشیم.

وی درباره اینکه آیا در جلسه امروز هیأت مدیره با وزیر ورزش صحبتی درباره انتخاب مدیرعامل مطرح شده یا نه، افزود: آنچه که مسلم است این است که انتخاب مدیرعامل با تصویب اعضای هیأت مدیره صورت می‌گیرد اما در این باره فردا یا پس فردا که جلسه برگزار شد، هماهنگی‌ها صورت می‌گیرد.

عضو جدید هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه برخی‌ها عنوان می‌کنند اعضای جدید هیأت مدیره مدیریت ورزشی نکردند و این انتقاد به آنها وارد است، اظهار داشت: بعد از جلسه هیأت مدیره در این باره می‌توان مفصل صحبت کرد اما چیزی که مشخص است این است که قرار نیست در هیأت مدیره یک نفر متخصص همه امور باشد. علم مدیریت هم این را می‌گوید که نه تنها در یک باشگاه ورزشی بلکه در هر شرکتی عضو فنی، اداری،‌حقوقی و اقتصادی می‌گذارند و دلیلی ندارد که الزاما یک نفر همه این مسائل را بلد باشد. البته اگر کسی همه اینها را بلد باشد خیلی خوب است اما در همه جای دنیا در هیآت مدیره‌ها کارها تقسیم می‌شود. خود من به شخصه به هیچ عنوان به مسائل فنی ورود نخواهم کرد. این را هم باید اضافه کنم که به طور مشخص تمام اصول کلی و مواضع رسمی شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس، توسط سخنگو یا مدیرعامل اعلام می‌شود.

روغنی‌گلپایگانی در خصوص اینکه او عضو اقتصادی هیأت مدیره است و چه برنامه‌هایی برای کارهای اقتصادی در این باشگاه دارد، تصریح کرد: برنامه‌ها را که شاید نتوانم اینطور بگویم اما من به عنوان عضو اقتصادی قطعا صاحب فکر و اندیشه هستم و برنامه هم دارم اما در هیأت مدیره باید بر اساس مصلحت، کارها تقسیم شده و تصمیم‌گیری شود. الان وقت این نیست که من بخواهم حرف‌هایم را اینگونه بزنم و باید این مسائل در هیآت مدیره تصمیم‌گیری شود. الان وقت حمایت از پرسپولیس است تا بتواند در آسیا موفق شود چرا که این موضوع به سود نظام، انقلاب،‌مردم و ورزش ماست. به همین دلیل باید بسترسازی صورت گیرد و اجازه دهیم کارها در آرامش انجام شود چرا که این خیلی مهم است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)