پرسپولیس نیوز : مديرعامل باشگاه پرسپوليس،گفت: مسعودسلطاني فرگزينه دولت براي وزارت ورزش و جوانان بايد پس از حضور خود در اين وزارت خانه ابتدا به فكر خصوصي سازي سرخابي ها باشد.

محمد رويانيان روز دوشنبه گفت: با توجه به شناختي كه از سلطاني فر دارم و توانمندي هاي خيلي زيادي دارد.
وي ادامه داد: مي دانم سلطاني فر اطلاعات بسيار خوبي از فوتبال و رشته هاي ديگر ورزش دارد و شناخت او از ورزش مي تواند به ما كمك زيادي كند.
مديرعامل باشگاه پرسپوليس درخصوص اصلي ترين خواسته خود از وزير ورزش و جوانان آينده، گفت: از وي مي خواهم كه در ابتداي حضورش بيش از هر چيزي به خصوصي سازي پرسپوليس و استقلال فكر كند.
وي در پاسخ به اين سئوال كه چرا تا امروز اين اتفاق رخ نداده است، تصريح كرد: فكر مي كنم اين اتفاق تا امروز به خاطر تفكر اشتباهي كه وجود داشته عملي نشده و اميدوارم خيلي سريع اين اتفاق رخ دهد.يكي ديگر ازدلايل اين بود كه دوستان فرمول خصوصي سازي را بلد نبودند.
وي در رابطه با خواست كارگروه ورزش رييس جمهور مبني بر نوشتن قانون باشگاه داري، اظهار داشت:۱۰۰درصد نوشتن قانون باشگاه داري و نظام جامع باشگاه داري به سود فوتبال ايران است و اگر به تصويب برسد بسياري از مشكلات ما را حل خواهد كرد.
رويانيان خاطرنشان كرد: متاسفانه قوانين زيادي درمجلس به تصويب رسيد ازجمله خصوصي سازي پرسپوليس و استقلال كه به اجرا در نيامد و اميدوارم اين قوانين اجرايي شود.
وي درخصوص ايجاد ثبات در مديريت ورزش، گفت: براي پاسخ دادن به اين سئوال به هيچ عنوان به خودم فكر نمي كنم اما اين بحث اهميت فراواني براي ورزش دارد و مي بينيم كه در يكسال و نيم اخير سه بار هيات مديره ما تغيير كرده است.
رويانيان در رابطه با كمك وزارت ورزش و جوانان براي نرفتن كاپيتان تيم ملي به ليگ امارات و حضور اودراستقلال گفت:اين اقدام درموردخلعتبري صورت نگرفت. در طول مدت حضورم در ورزش يك بام و دو هوا زياد ديده ام.
وي تاكيد كرد: وزارت ورزش امسال به تيمي دو برابر من پول داده است چرا بايد اين اتفاق رخ دهد و من چه مي توانم به آنها بگويم.
وي افزود: مگر مي شود به پرسپوليس يك و نيم ميليارد بدهيد و به آن يكي باشگاه ۳ ميليارد، چرا اين اتفاقات رخ داده است واميدوارم وزيرجديد فرقي ميان اين باشگاه ها نگذارد.
مديرعامل باشگاه پرسپوليس، خاطرنشان كرد:درپايان بارديگر از سلطاني فر مي خواهم در نخستين گام خود اين دو باشگاه را خصوصي كند كه با توجه به شناختي كه از او دارم اين توانايي را هم دارد يا به طرح پيشنهاد ما در رابطه با طرح تسهيلاتي كمك دولت به اين دو باشگاه اهميت دهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)