پرسپولیس نیوز : مدیرعامل سابق پرسپولیس گفت:عده ای قبل از اینکه من بروم با یک دستگاه دولتی نشستند و گفتند رویانیان 60 میلیارد کم آورده است.

محمد رویانیان در گفت و گو بابرنامه 90 درباره رفتن خود از مدیرعاملی پرسپولیس عنوان کرد:در ماههای اخیر فعل و انفعالاتی رخ داد که منتظر بودند من بروم.توان مقاومت داشتم ولی دیدم بهتر است مقاومت نکنم و بروم.آخرش به همان چیزی که می خواستند رسیدند.پشت و رو و  چپ و راست و بغل من هم تهدید می شدند.در این شرایط راهی جز این کار نداشتم.ما را بردند.

وی ادامه داد:به این نتیجه می رسم مدیران غیرفوتبالی در فضای فوتبال خفه می شوند.برخلاف جریان فوتبال نمی توانید شنا کنید و اگر می خواهید شنا کنید باید ازگردانه خارج شوید.من دیگر به فوتبال بازنمی گردم چون تجربه تلخی بود که باید طی می کردم.بیش از دو سال من را آزار دادند و اذیت کردند.گناه من چه بود؟

مدیرعامل پرسپولیس درباره اینکه از زمان انتخاب وزیر ورزش و جوانان با او ملاقاتی نداشت گفت:گودرزی بدون اینکه از محمد رویانیان شناختی داشته باشد نشستی با من نداشت.این در حالی است که همان روزهای اول یک ساعت و نیم با فتح الله زاده ملاقات داشت.گفتم ایرادی ندارد،ایشان روزی به ملاقات من می آید.متاسفانه یک جریانی آن پایین اینها را به هم وصل کرده بود.

وی تاکید کرد:عده ای قبل از اینکه من بروم با یک دستگاه دولتی نشستند و گفتند رویانیان 60 میلیارد کم آورده است.من 62 میلیارد برای سه فصل هزینه کردم.این در حالی است که یقین دارم امسال اکثر باشگاهها امسال 25 میلیارد هزینه کردند.

رویانیان درباره تامین منابع مالی گفت:از 62 میلیارد،50 میلیارد تومان درآمد بود.7 میلیارد دولت داد.حالا سوال این است که از کجاها درآوردم.اول اسپانسری لباس که ارزش آن 17 میلیارد تومان در سه سال بود.دوم خود دولت 7 میلیارد داد.سوم شرکت های خدماتی ،تجاری و تولیدی 11 میلیارد درآمد داشتم.ترانسفر و برگشتی پول دنیزلی حدود 5 میلیارد  بود و اجاره درفشی فر سالی یک میلیارد انجام شد.کمک حامیان که حسین هدایتی را هم شامل می شود 5 میلیارد در نظر بگیرد.طبق اسناد و مدارک ورودی و خروجی باشگاه پرسپولیس و ترازنامه  مسولیت کل این بحث ها را می پذیرم و به هر کجا بخواهند آن را ارسال می کنم.هر کسی هر حرفی دارد مخلصش هستیم.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)