پرسپولیس نیوز : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت:موفقیت والیبال این فرضه را که ما ایرانی ها در ورزش های گروهی نمی توانیم موفق باشیم را از بین برد.

محمد رویانیان در حاشیه مراسم تقدیر از ملی پوشان والیبال که توسط خبرگزاری نسیم برگزار شد عنوان کرد:افتخارآفرینی والیبالیست ها اتفاق بزرگی بود.به این مراسم آمدم تا تشکر و دست مریزاد به این ملی پوشان عزیز بگویم.

وی ادامه داد:اول به عنوان یک ایرانی از این موفقیت ها باید احساس خوشبختی داشته باشم.ایرانیان در سرتاسر دنیا به این پیروزی ها افتخار کردند و به ایرانی بودنشان بالیدند.

مدیرعامل پرسپولیس تاکید کرد:من از بد حادثه به فوتبال آمده ام اما باید اعتراف کنم پس از موفقیت های والیبال،برای اولین بار والیبال جای فوتبال را در خانه های مردم گرفت.من به شخصه خطر جایگزینی را حس کردم.این یک اتفاق مهم بود که پیر و جوان و مرد و زن به والیبال ابراز احساسات کردند.

وی افزود:از دید دیگر اگر بخواهم به عنوان یک مدیر این مساله را بررسی کنم باید بگویم که موفقیت والیبال این فرضه را که ما ایرانی ها در ورزش های گروهی نمی توانیم موفق باشیم را از بین برد.

رویانیان درباره شناختش از سلطانی فر،گزینه پیشنهادی برای وزارت ورزش و جوانان به مجلس شورای اسلامی گفت:با تعریف و تمجیدهایی که از ایشان شده است،سطح انتظارات هم بالال رفته است.من تجربه همکاری با ایشان را نداشتم اما به طور حتم با توجه به اطلاعاتی که کسب کرده ام وی می تواند روزهای خوبی را برای ورزش رقم بزند.

وی درباره وضعیت محمد رضا خلعتبری اظهار داشت:ما پیگیر حضور او هستیم.باز هم می گویم خلعتبری خودش علاقه دارد در ایران بازی کند و امیدوارم فدراسیون ما را در این راه حمایت کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)