پرسپولیس نیوز : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت:باشگاه سپاهان،سوشاک را پس از اینکه لیگ امارات نام جعلی  رویش گذاشته شد  دودستی به آنها فروخت.

محمد رویانیان در گفت و گوی تلفنی با برنامه 90 درباره وضعیت محمد رضا خلعتبری عنوان کرد:اینکه خلعتبری قانونا می تواند بازی کند یا نه را باید در بحث تی ام اس بین المللی که صادر شده است بررسی کرد.اگر یک نفر خطایی کند نظام بین المللی جلویش را می گیرد.امکان خطا وجود ندارد.ما به فدراسیون و سازمان مستندات لیگ دادیم.I.T.C او هم صبح صادر می شود.

وی ادامه داد:این بحث دست رحیمی و ماجدی و فتح الله زاده نیست.قانون هر چه می گوید انجام داده شود بهتر است.متاسفانه پیشکسوتان پرسپولیس خیلی  از حرفهای رحیمی،مدیرعامل سپاهان در برنامه 90 ناراحت بودند.در محاوره باید آدم درست صحبت کند.کسی که جنسی را خریدار می کند.

وی ادامه داد:من شکایت جدی می کنم در این زمینه.آقای رحیمی،خلیج فارس را مردانی نگه داشتند که من و رحیمی یک هزارم آنها نمی شویم.افرادی خلیج فارس را حفظ می کنند که جزو نوادر هستند.من در همه بحث هایم گفتم ما فوتبالی نگاه می کنیم.

مدیرعامل پرسپولیس افزود:من تیرماه با خلعتبری مذاکره کردم.نکونام،شجاعی و فاضلی آنجا در قطر بودند که من مذاکره کردم.همان موقع هم شایعه شده بود که رویانیان می خواهد خلعتبری را بیاورد.

وی خطاب به مدیرعامل سپاهان گفت:شما کرانچار را آوردی که در کرواسی ممنوع الکار هست.رحیمی به کل پرسپولیس اهانت کرده است.او تحت فشار مردم اصفهان است این صحبت ها را می کنید.باشگاه سپاهان،سوشاک را پس از اینکه لیگ امارات نام جعلی  رویش گذاشته شد  دودستی به آنها فروخت.

مدیرعامل پرسپولیس افزود:ما یک تیم قدرتمندی را درست کردیم که خلعتبری را ممنوع الخروج کنیم.در دربی هم ممنوع الورود کردیم.دیدیم فایده ندارد.این بازیکن نابود می شود.منطقی ترین کار را کردیم.گفتیم با عجمان قرارداد دارد و باید عجمان را راضی کنیم.اولش رقم زیاد بود.خودش هم پول زیادی می خواست.بعد از اینکه اسم لیگ عوض شد،گفت نمی خواهم آنجا بمانم.گفت پول زیادی هم نمی خواهم.عجمان هم راه آمد.

وی افزود:ما مسلمان هستیم.قانونمند هستیم و وجدان داریم.من لشکر بفرستم که عجمان را بمباران کنم تا او بیاید یا اینکه طبق قانون او را را بخریم.7 تا بازیکن در استقلال و سپاهان هستند که بالای یک میلیارد و هفتصد میلیون می گیرند.همین آقایان وقتی دیدند کار از کار گذشته و خلعتبری پرسپولیسی شده است به او گفتند دو و دویست می دهیم تا بیایی.

رویانیان افزود:خلعتبری به من گفت اگر آنجا بازی کنم پیراهنم را می زنم بالا و می گویم که خلیج فارس.من مثل سپاهان نیستم که از پول کارگران خرج کنم.اگر دنبال بازیکن بودم،می رفتم دو تا هافبک طراح کلش می شد 600 هزار دلار می گرفتم.خلعتبری به من گفت نگذارید من آنجا بازی کنم.من هم یک ایرانی هستم.حالا به ما که رسید،هم خلعتبری بد شد،هم ما بدشدیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)