پرسپولیس نیوز : محمد رویانیان گفت:مسوولان استقلال به قاضی تذکر دهند.

مدیر عامل پرسپولیس در خصوص نتیجه مذاکره با باشگاه عجمان اظهار داشت:ما خواهان تخفیف از این باشگاه هستیم اما آنها کمی سفت هستند.به هر حال قصد ما این است که از بیت المال برای جذب خلعتبری استفاده نکنیم گرچه معتقدیم کار ما یک کار ملی است.

وی افزود:ما منتظر جواب عجمان هستیم و امیدواریم که با درخواست ما موافقت کنند.

رویانیان در پاسخ به این سوال که فرمولش چیست که هزینه جذب خلعتبری کمتر از آنچه در رسانه ها عنوان شده،در می آید؟گفت:به هر حال ما هم محاسباتی داریم.البته جزییات این طرح را نمی توان لو بدهم.

رویانیان در خصوص اظهارات قاضی گفت:ما به مجموعه خود گفتیم که وارد حواشی نشوید.مثلا از دایی خواسته بودیم تا جواب کریمی را ندهد که او هم لطف کرد و این مسأله را رعایت کرد.حالا هم از استقلال و مسوولانش توقع داریم به قاضی تذکر دهند.

رویانیان با ابراز رضایت از نتایج تیمش در لیگ گفت:ما فصل قبل از 5 بازی 4 امتیاز گرفته بودیم اما حالا 10 امتیاز داریم.این نتیجه تلاش بازیکنان و کادر فنی است و من امیدوارم به همین روند ادامه دهیم.شما ببینید جوانان ما چطور کار می کنند و با تجربه ها نیز به کمک آنها امده اند.همدلی رمز هر موفقیتی است.

وی در پایان با ابراز رضاتیت از خریدهای فصل جدید پرسپولیس گفت:همه آنها خوب هستند و تمام گل های ما در این فصل را آنها به ثمر رسانده اند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)